Hoi mensen was ik weer.. ik zit inmiddels op 48 dagen en tot op de dag van gisteren nog steeds negatief (action test).. active82 op welke dag testte jij positief? En is dit je eerste ronde na de pil?
Frustrerend he geen positieve test en geen ongi. Ik testte een heel licht streepje k2v5 op dag 49. En vandaag op dag 51 dus een ClearBlue 1-2 weken. Ik ben op 12 augustus gestopt met de pil. Het was dus inderdaad de eerste ronde na de pil.
Hey Sharon, dat Active zo snel zwanger is hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij dat ook bent. Dat bedoel ik niet zo naar als het er nu staat hoor, ik bedoel meer; houd er rekening mee dat bij ons gewoon de cyclus heel lang op zich laat wachten wellicht. Ik zit inmiddels op dag 53 en heb op dag 48 nog een negatieve test gehad. Ieder lichaam is anders. Denk toch dat het een kwestie is van afwachten (ook al is het zooo moeilijk!)
Hoe gaat het nu? Herken het zelf niet. Frustrerend als je lichaam zo reageert op het stoppen met de pil. Vorige keer had ik dit ook helemaal niet
Ik ben blijven testen om de 2 dagen omdat ik mijn cyclus niet kende na het stoppen. En net als active ook in de 1ste ronde slijk raak. Test wanneer jij dat wilt...
Het rare is wel dat ik nu al ruim een week nergens meer last van heb.. alleen savonds lichte menstruatiepijn wat de volgende ochtend weer weg is en de laatste dagen lichte hoofdpijn.. herkent iemand dit?
Hoi! Heb even meegelezen.. Goh wat fijn om herkenbare dingen te lezen. Hier de ontrekkingsbloeding gehad op 3 september ik heb wel ovulatietesten gebruikt en dacht zelf op 22 september een positieve (niet alle dames die ze hebben gezien waren het hier mee eens). Sinds vrijdag al licht bloedverlies maar het wil maar niet doorzetten.. Vind het geen echte menstruatie.. Maar weet niet of ik dit al als het begin van de nieuwe ronde mag zien.. Daantje heb jij gewoon de eerste dag van je bloeding gezien als dag 1? Wil heeel graag verder maar weet niet goed hoe ik nu moet rekenen..
Ik heb dus precies hetzelfde! Alleen niet met de pil maar met de spiraal. 2 dagen na het verwijderen een bloeding gehad en nu 36 dagen later nog steeds niks. Heb 4 dagen geleden erge krampen gehad (anders dan menstruatie krampen), begon eind van de middag en s avonds rond 7 uur alive feminax gebruikt en sindsdien nergens last van. Ik heb vandaag getest en was negatief.
Dat is dus 1 van.de redenen waarom ik morgen naar de dokter ga. De eerste keer bruinverlies van.een week was geen menstruatie zei de assisitente. Maar omdat.ik een week na het stoppen weer een.paar dagen bloedverlies had weet ik het niet meer. Ik weet ook niet meer wat ik als dag 1 moet rekenen en wat niet. Weet dat het ontpillen is, en dat is niet erg, maar hoop wel antwoorden te krijgen over mijn cyclus.
Maar wat voor antwoorden wil je dan? Het is ontpillen, dan kan je cyclus van slag zijn en dat komt meestal vanzelf goed, kan alleen even duren.
Ja net. Ze heeft gevoeld of er war anders zou kunnen zijn. Het feit dat ik steeds zo duizelig ben met sporten moet ik in de gaten houden. Verder kan ik die bloedingen van mij niet als menstruatie rekenen. Ben blij dat ik even geweest ben en dat ik nu weet waar ik om moet denken.
Vandaag de hele dag een zeurderig gevoel in de buik, dus dacht net: laat ik na een tijdje toch eens een ovulatietest doen. En die was knallend positief! Eindelijk een beetje zicht op mijn cyclus
Wat fijn een knal positieve test . Dus nu druk ''klussen'' en hopelijk heb je dan vervolgens over een tijdje een positieve zwangerschapstest .
Absoluut, maar ben het allerblijst (?) Met het feit dat ik wat meer zicht heb op mijn cyclus. vandaag was hij meteen weer negatief dus was precies op tijd met testen. Hoe gaat het met jou??
Begrijpelijk! Fijn dat je net op tijd was met testen. Met mij alles goed. Alleen moe, maar verder voel ik mij goed !