Zoals de titel al aan geeft ben ik deze ochtend door mijn gyn 2x achter elkaar gebeld. Ik stond in de douche en mijn tel. stond blijkbaar nog op tril. Maar ik weet dus niks van een terugbel afspraak af. Ik heb met de assistent een afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag voor de uitslagen, zaadonderzoek/bloedonderzoek etc, en hoe verder, welk traject (iui). Maar nu belt ze mij dus opeens vandaag . Nu maak ik me best zorgen en heb de hele tijd mijn telefoon in mijn broekzak. Het vervelende is dat mijn zusje op bezoek komt in de middag en ik wil eigenlijk niet praten waar zij bij is (alleen mijn moeder weet ervan en dat wil ik graag zo houden). Wat denken jullie? Zal ze misschien de uitslagen door de telefoon met mij willen bespreken zodat ik vrijdag niet hoef langs tekomen . Nah, ben best zenuwachtig al weet ik niet waarom.... Iemand ook zoiets meegemaakt? En wat bespreekt een gyn zoal aan de telefoon? Liefs Vanilia
Heeft de gyn zelf gebeld of kan het ook de assistente zijn? Misschien wil ze de afspraak wat vervroegen of verlaten ofzo. Heb je al geprobeerd terug te bellen?
Gewoon zelf bellen, dan weet je het. Zeg dan ook -als je de assistente aan de lijn krijgt - dat ze niet belt op het tijdstip dat je zus er is .
Dank jullie voor jullie meedenken! Ik heb inderdaad meteen terug gebeld en kreeg de assistent aan de lijn en zij zag dat mijn gyn had gebeld. Ze zou haar verzoeken om later op de dag nogmaals te bellen. Ik heb ook gevraagd of het om de afspraak van a.s. vrijdag ging maar dat was het niet. Ik twijfel een beetje om terug te bellen ivm mijn zusje. Mijn gyn is niet iemand waar ik een goede band mee heb (ze is erg zakelijk) en ik denk eigenlijk dat ze mij misschien arrogant vind met zo'n verzoek . Ik wacht het maar gewoon af..... Voor hetzelfde geld belt mijn gyn helemaal niet meer en zie ik haar vrijdag op onze afspraak. Dat gevoel heb ik nu een beetje .
als je zusje op bezoek komt en je krijgt het telefoontje, dan loop je toch even naar een andere kamer in huis. zo gek is dat toch niet?
Nee dat is inderdaad niet gek, maar we hebben een heel krap huis, dus het is gewoon te verstaan ookal loop ik even weg. Maar kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en heb toch weer terug gebelt.... Het ging dus toch om de uitslagen van de onderzoeken. Ik had weer een assistent aan de lijn. Gyn belt me vandaag terug als het goed is. In spanning wacht je de uitslagen af en als dat moment er is mis je het gewoon . Stom, stom...
Hoi Vanilia, Wat een toestanden zeg. Ik zou precies zoals jij gereageerd hebben. Het Ligt toch allemaal al zo gevoelig en onzeker. Je hebt goed gehandeld edoor 2 x terug te bellen. Nou ben ik toch benieuwd naar de uitslagen hoor! Laat het me weten als je ze weet? Vervelend van je gynaecoloog dat ze zo zakelijk is. Eigenlijk ben je dan niet geschikt voor dit soort werk, vind ik.
Hai Linneke Ik ben inmiddels nog steeds niet terug gebeld en mijn zusje is al wel weg Tja, het ligt inderdaad best gevoelig en soms weet je niet zo goed een houding aan te nemen. Mijn gyn is denk ik wel hèèl goed in haar vak maar wat betreft menselijk opzicht is ze vrij emotieloos. Op zich ben ik allang blij dat ze gelijk aan de slag ging met ons . Ik hoop dat ze vandaag nog belt... Ik zal het zeker laten weten!
Ja, Noux had het eigenlijk wel verwacht. Ik denk dat mijn gyn zoiets had van 'nou, eigen schuld had je maar op moeten nemen'. Nee hoor, die artsen hebben het volgens mij al druk genoeg de hele dag door en ik kan begrijpen dat mijn geval wel even kon wachten. Nog even geduld dus!