Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op dit forum maar nu heb ik jullie hulp nodig. Ik ben een jaar geleden geopereerd aan Endometriose. Na de operatie vertelde de arts dat een kans op een spontane zwangerschap vrij klein zou zijn. Mijn partner en ik hebben toen besloten om nog geen traject in te gaan maar eerst weer een beetje tot onszelf te komen. We hebben in oktober een huis gekocht en in november bleek ik spontaan zwanger te zijn geraakt. Helaas is dit misgegaan met 6w1d. Toendertijd was ik helemaal niet bezig met symptomen en dergelijke omdat we midden in een verbouwing zaten. Ik testte ook pas heel lat en het was toen meteen knalpositief. Nu zit ik 4 dagen voor NOD en voel ik mij al een paar dagen niet zo lekker. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en zojuist een test gedaan. Omdat ik mij afvraag of ik het tweede streepje inbeeld of dat hij er echt zit open ik dit topic. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen? Alvast bedankt.
Dankjulliewel! Ik durf nog niet echt blij te zijn en ik kan het amper geloven. Dus voor 4 dagen voor NOD ziet het er goed uit of had hij al veel duidelijker moeten zijn? Sorry voor mijn onzekerheid..
Wow! Wat een duidelijke test voor 10 dpo. Ik teken er voor! Spannend, alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Voor een test gedaan 4 dagen voor je NOD is ie al erg duidelijk. Weet je zeker dat je niet verder in je cyclus bent? Van harte gefeliciteerd!!
Ik heb op 3 juni een positieve ovulatietest gehad en op 4 juni was deze weer negatief, ook steken in mijn buik op 3 juni. Ik vermoed dan ook dat ik rond die periode mijn eisprong heb gehad.
Ik heb zojuist met middagurine een ClearBlue gedaan. Deze geeft ook aan dat ik zwanger ben! Het woord ZWANGER maakt het toch net wat echter dan naar streepjes kijken. Iedereen nogmaals bedankt voor de lieve reacties en felicitaties.
Ziet er goed uit, maar ik snap je onzekerheid i.v.m. je miskraam. Probeer er toch van te genieten. Gefeliciteerd!
Dankjewel! Ja die onzekerheid is echt killing. Maar voor nu ben ik vooral heel blij. De kans dat het misgaat is er helaas altijd, ik houd het wel in mijn achterhoofd maar ik probeer het onzekere gevoel van de miskraam een beetje naar de achtergrond te duwen.
Dat betekent dat je eisprong 4 of 5 juni was,en zit je dus op 8 of 9 dpo...ik hoop dat het goed blijft gaan,en je over 8 maanden een prachtig kindje in je armen kan houden.