Ik ben volgens FF nu 14DPO, dan is deze test te licht zeker? Clear blue digitaal gaf niet zwanger aan. Bij openmaken wel een donkere controlestreep en twee lichte streepjes te zien. Maar goed daar mag je niet naar kijken eigenlijk. In het echt is er een goed, licht roze streepje zichtbaar.
Ben je zeker van 14 dpo?? En hoe zo zeker? Hij is idd erg licht. Dat de cb nog niet zwanger geeft met zo'n licht streepje is nog niet gek hoor
het zou kunnen, twijfel gevalletje, maar ik vind hem prima hoor! kan ook een latere innesteling zijn he. hopelijk heb je over 2 dagen een mooie knaller!
ik had met 13 dpo ook niet veel donkerdere dan jij denk dat het allemaal wel meevalt. gaat vast oplopen komende dagen. hij is zeker niet te licht.
Je zit nu op 12 dpo.. Dag 19 je ei en nu dag 31 volgens FF . Maar je ei kan ook 2 dagen later zijn geweest en nu 10 dpo
Nee ik zit wss 14 DPO, dag 19 ei en nu dag 33 Kruis staat bij zaterdag 24 september. Maar idd 12DPO kan dus ook, dat ie 2 dagen later geweest is.
Oooh ik dacht dat de test van dag 31 was omdat je toen je eerste posi test had 2 dagen later je ei denk ik niet want dan is je temp heel laag
Donderdag had ik een tuurstreepje. Hij is nu wel opgelopen als je hen naast die van donderdag legt, maar goed blijft wel licht dus. Als ik eggwhite weghaal dan zet ff wel een stippelkruis trouwens. Alsnog wel op dag 19. Blijft wel gek dat ik zaterdag om 11.30 een positieve ovulatietest had en dat dan binnen een paar uur mn ei is gesprongen toch?
Omdat mijn ei zaterdag gesprongen moet zijn gezien de temperatuurstijging van zondagochtend.. Ei moet dus zaterdagmiddag of zaterdagavond gesprongen zijn.. Lief je felicitatie maar dat geloof ik echt nog niet.. Als hij zo licht is nu nog moet het bijna wel fout gaan toch..
ik snap dat het een spannende tijd is, maar zo negatief is nergens voor nodig . hij loopt op, daar gaat het om. de lichtheid zegt niets. zolang hij maar donkerder word. daarnaast was het vroeger zo dat ze veel eerder donker werden, dat is helaas ook niet meer zo.
Denk dat je ei in de nacht van zaterdag op zondag os gesprongen. Dan spreek je dus op dag 20 van een slowrise
Ik denk dat het einde verhaal is, vandaag 15DPO en daling van temperatuur naar 36,8. De innesteling zal niet goed zijn gegaan denk ik?
Dat is inderdaad gebeurd en heftig ook. Zo jammer! Heb er ook veel last van, behoorlijke buikkrampen.
Nee he Marni!! Wat ontzettend rot! Toch heeft er dan wel iets gezeten dus dat geeft hoop voor de toekomst. Sterkte met je ongi.