Hallo, even een vraagje, vorige week woensdag 08/07 pregnyl 5000 gezet, 09/07 IUI gehad. Van de gynae mag ik op 25/07 testen als mijn maandstonden niet komen. Stiekem wil ik toch al vroeger testen.. vanaf wanneer zou pregnyl uit mijn lichaam zijn en zou ik kunnen testen? Vorig jaar eerste IUI gehad (meteen raak) en ik kon me toen wel houden aan de voorop gestelde datum om te testen, was overduidelijk positief dan wel. Zou ik nu eerder kunnen positief testen?
Ik heb 12 dagen naar iui positief getest. Volgens mij kun je niet veel eerder omdat hormonen dan nog niet uit je lichaam zijn en je anders een vals positieve test hebt
Met 11 dgn na 5000 eh pregnyl testte ik ook nog heel ligt positief. 30 juni gespoten en 10 juli nog een ligt streepje.
met ca 10 dagen is het uit je bloed, maar er komen casuistieken voor dat het langer duurt. Ik zou dus wachten tot 25/7
Lastig hé dat wachten, het is echt je gedachten proberen te verzetten zoveel mogelijk! Ik zit ermee in mijn achterhoofd dat het van mijn zoontje de eerste keer raak was na IUI, maar ja gynae zei ook dat de kans wel klein is dat het bij 2de kindje ook onmiddellijk zou lukken...
Ja ze zeiden tegen mij gemiddeld 6 behandelingen. Ook bij mij was het in een keer raak. En nu spontaan! Wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Succes !
Ik mocht pas na 3 weken ofzo testen, maar heb beide keren 10 dagen na IUI getest. De 1e keer had ik lichte streepjes die afliepen, dus dat was misschien nog van de Pregnyl. De 2e keer werden de streepjes donkerder, dus dat was duidelijk. Volgens de bijsluiter duurt het ook 10 dagen voordat Pregnyl geen vals positieve testen meer geeft.
Ik zit nu 9 dagen na de pregnyl, als deze zo positief is op 6 dagen dan is op 9 dagen waarschijnlijk ook nog een streepje te zien. Blijf jij om de dag doortesten tot deze wit is en dan hopelijk oploopt? Succes!