Het begon allemaal vorig jaar februari toen ik voor het laatst de prikpil kreeg. Daarna was het wachten op mijn cyclus. Die begon een jaar later in maart. Eerste cyclus 38 dagen Tweede cyclus 37 dagen Derde cyclus na 27 dagen kreeg ik zonder signalen vooraf ineens een bloeding. Totaal anders dan mijn 2 vorige [die waren allebei net als voordat ik de prikpil gebruikte. 7 á 8 dagen lang en vrij heftig.] Deze bloeding was anders. Het duurde in totaal maar 4 dagen. Geen klachten, matig zou ik het noemen. Ik dacht en denk dat het mijn menstruatie is. Maar zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn? Als ik het zo allemaal lees komt het weinig voor van een beetje bruin tot aan net als een menstruatie. 2 dagen geleden al een test gedaan die negatief was.
Ik denk.. dat het gewoon een ongesteldheid is geweest.. Bij mij varieren ze ook van 5 dagen en soms maar 2.. Een innestelingsbloeding is meestal zo'n 7-10 dagen na je eisprong, dus als je op dag 27 bloed verliest lijkt mij dat te laat voor een innestelingsbloeding.. Maar hé, you never know!