Bloed prikken voor LH en FSH waarden

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by karlijn, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik moet op de 3de dag van mijn cyclys bloedprikken voor de LH en FSH-waarden. Nu was ik er vanmorgen helemaal van overtuigd dat aankomende zaterdag mijn 3de zal zijn. Ik heb dus het ziekenhuis opgebeld of ik dan op de 2de of de 5de dag moet prikken, omdat de prikpost op zaterdag niet geopend is. De zou dus de 2de dag, dus morgen moeten gebeuren.
    Maar nu is mijn probleem dat ik vanmorgen iets rood bloed (in de zin van menstruatiebloed) had, bij het afvegen, maar het vanmiddag niet verder heeft doorgezet. Ik vraag me dus nu ook heel erg af, is mijn cyclus nu wel echt begonnen. Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten wanneer mijn nieuwe cyclus begint.

wat zouden jullie doen? Wel of niet morgen bloedprikken?

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je cyclus begint pas bij echt overtuigend bloedverlies, dus niet een spoortje bij het afvegen.
    Ikzelf zou dat afwachten en dan pas beginnen te tellen. Echt precies komt het bloedprikken niet hoor, een dag eerder of later maakt niet uit.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als het niet heeft doorgezet, dan zou je op z'n vroegst pas morgen op cyclusdag 1 zitten. Als je maandag gaat bloedprikken zit je op dag 4 en dan ben je nog ruim op tijd!

Share This Page