Wanneer testen na pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Je bent nu officieel als ik het goed reken 10 dpo. EN je hebt al een witte test gehad na je pregnyl. Je zou dus op een KV of een Z&K al iets moeten kunnen zien (hoeft niet, maar de meeste vrouwen zien dan wel iets op zo'n vroege test)

Succes!

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Nou... Ik vind 12dpo een veiliger termijn om aan te raden ;) Volgens mij zien niet 'de meeste' vrouwen al iets met 10dpo.

Dus TS, niet in paniek raken als je nog steeds 'wit' test. Gewoon over twee dagen nog een keertje kijken.

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Niet stoppen met de utro! Hup die bollen erin. Al die teleurstellingen zijn zo herkenbaar. Maar alle hoop is niet verloren. Nog even doorbijten en over een paar dagen weet je meer.

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat zijn jullie allemaal lief!! Bedankt! Doet me goed.

En dan heb ik al zo'n rot dag door dat bloedverlies enz, vertelt mn collega net dat ze gestopt is met de pil en ze voor een 2e gaan. Hoe oneerlijk is het dan allemaal..wij zijn al weer bijna 4 jaar aan het hopen op een wonder en zij gaat alweer voor een 2e.. doet me toch altijd even pijn.

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik dacht eerst, ik zeg het niet maar heb vanmorgen al wel een test gedaan, die vroege test van predictor. Ik kon het vanmorgen niet goed zien maar dacht een licht streepje te zien. Maar omdat ik nog duf was en niet goed licht was dacht ik 'het zal wel'. Nu heb ik net even die test uit de prullenbak gevist en zag idd een licht streepje. Zegt niks natuurlijk maar zou het zomaar wel kunnen zijn dat dit toch anders afloopt dan ik nu denk?!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De vroege test van Predictor schijnt absoluut niet betrouwbaar te zijn. Ik zou dus een ander merk test proberen. Nog even hoop houden en wel de bolletjes blijven gebruiken, succes!

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Oww echt.. Jammer. Dan vanaf morgen met kruidvat testen.

8. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Idd Shally. Zelfs mannen schijnen streepjes op de predictor early te plassen :(
    Ik hoop ontzettend op een licht roze lijntje op de KV vandaag!

9. Hooverphonic

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    En stiekem al getest?

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja en zag niks. Dus ga er maar vanuit dat het niet raak is.
    Wacht nu tot zaterdag met testen als ik tegen die tijd niet ongesteld ben geworden.

Ik heb nog het ziekenhuis gebeld omdat ik vanmorgen wat meer bloedverlies hsd dan de afgelopen dagen. Maar zolang het niet doorzet moet ik doorgaan met de utro.

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou, vanmorgen weer een witte test, op dag 13.
    Ik heb er vrede mee, hoef niet te huilen. We gaan gewoon verder Nasr een volgende ronde.
    Ik gebruik vandaag voor het laatst de utrogestan, test morgen nog een allerlaatste keer en wacht dan op m'n menstruatie.
    Hopelijk zet die snel door zodat ik nog een ronde kan spuiten.

Bedankt allemaal voor jullie bemoedigende woorden!

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat ontzettend jammer Shally!
    En alvast heel veel succes de volgende ronde. X

13. Hooverphonic

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oh wat een domper Shally. Hopelijk wordt de volgende ronde echt jullie ronde

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben al ongesteld geworden. Gelukkig maar want dan kan ik maandag voor een uitgangsecho en dan beginnen met spuiten.

Op naar een nieuwe kans!

15. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Kijk, that's the spirit! Knap hoor van je!
    Ga ontzettend voor je duimen de volgende ronde.
    Hou je ons op de hoogte?

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja zo moet je wel verder hé. Ik kan wel in een dipje gaan zitten maar daar heb ik ook niks aan. (Al doe ik dat vaak genoeg hoor, in een dipje zitten).

Deel Deze Pagina