Ja dat ga ik morgen doen. Dan doe ik 2 testen, 1 die ik al gedaan en 1 waar ik er 2 van heb, dan dinsdag weer beide
Hetzelfde als 2 dagen terug, heeeeeeel licht streepje. Ben heel benieuwd naar dinsdag, dan zou het toch echt op moeten lopen
Als hij vandaag even licht is dan was hij eergisteren sowieso nog pregnyl. Vandaag kan het ook nog pregnyl zijn (laatste beetje breekt traag af), maar kan ook eigen hcg zijn. Helaas dus nog ff geduld voor duidelijkheid.
Ja helaas, maar weer wachten tot dinsdag, dan zal hij toch echt wat moeten laten zien en anders nieuwe ronde nieuwe kansen
Ahhhh ik maak mezelf gek. Dit is van net. Zou eigenlijk morgen pas weer testen, vanmorgen kon ik me goed inhouden maar net niet. Dit is dus middag urine, 11 dagen na pregnyl en ik krijg hem op de foto dat lukte eerst niet.
Dat weet ik dus niet precies, donderdag 25 maart heb ik smorgens pregnyl gezet. Dus ik gok dat ik nu op 10 dpp zit ongeveer
Dat zou ik ook aanhouden. Ik heb dezelfde berekening gebruikt en die klopt nu precies met mijn termijnecho. Spannend hoor! Hoop dat je testjes mooi blijven oplopen!
Dat ziet er heel mooi uit, gefeliciteerd! Ik heb toevallig ook 26 april de eerste echo in het ziekenhuis. Spannend weer!