Hallo allemaal, Ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik ben normaal altijd heel regelmatig ongesteld, je kunt er serieus de klok op gelijk zetten. Nu werd ik afgelopen week niet ongesteld. (zou woensdag zijn geweest) Het leek er wel netjes op aan te gaan ook qua lichamelijke symptomen, maar opeens was dat helemaal over. Zaterdag had ik wel bruine afscheiding, oud bloed zeg maar. En nu heb ik licht bloedverlies, maar ook voornamelijk 'oud bloed' Ik heb niet echt 'zwangerschapssymptomen' ik moet alleen vaak naar het toilet, heb een beetje zeurderige pijn in mijn onderbuik en mijn darmen zijn van streek, op het pijnlijke af. Dat laatste heb ik ook altijd voor een ongesteldheid, voor de rest heb ik nooit ergens last van als ik ongesteld moet worden. Ja, ik heb het goed getroffen wat dat betreft, ik ben alleen altijd behoorlijk heftig ongesteld. (past licht bloedverlies dus niet bij) Maar het is nu dus des te gekker dat er wel vanalles rommelt daar beneden. Nee, ik heb nog niet getest, en voor de zekerheid zal ik dat vanavond wel doen, maar ik moest even mijn verhaal kwijt, want ik merk dat het me zo in beslag neemt dat ik niet echt goed meer kan werken op dit moment... Wat denken jullie? Veel tegenstrijdigheid he...? Voor de duidelijkheid, mijn man en ik zijn wel degelijk gericht aan het schieten om het zo te zeggen, dus als het prijs is dan zijn we zeker heel happy.
Poema, zeker weten doe je het nu nog niet. Ik zit zelf ook in dat schuitje, heb wel bloedingen maar is niet echt een ongesteldheid, al heb ik hem nu al wel gerekend als een ongesteldheid. Ik snap dat het je bezighoud, heb precies hetzelfde hier. Ik hoop dat het je een beetje heeft opgelucht nu je je verhaal kwijt bent en ik ben benieuwd naar je test vanavond.
Hallo, Ik heb even een vraag. Test op 14 nov s'ochtends gedaan, niet zwanger. 2 uur later ongi, had toen geen klachten. Ben maar 1,5 dag ongi geweest (normaal 3 of 4 dgn). We gaan dus nu de derde ronde in. Maar ik heb nu sinds een paar dagen last van ongiklachten maar ben niet ongi. Kennt iemand dit? Wij zijn voor het eerst bezig om zwanger te worden, vandaar ook mijn vraag. Alles is behoorlijk nieuw voor mij. Cyclus is wel tot nu toe regelmatig: 32 dagen. Ik snap er niets meer van .
Nou, net de test gedaan, maar zoals verwacht is er niks... Verkeer nu in een mengeling van teleurstelling en opgelucht zijn. Teleurgesteld natuurlijk omdat het wel heel fijn zou zijn, en opgelucht, want een zwangerschap beginnen met zo'n bloeding, dat had me al niet fijn geleken... Dus op naar de volgende ronde! (En nu maar net als een tiener flink last hebben van ongesteldheidskwaaltjes)
Poema, Tja, dat is jammer. Nieuwe ronde - nieuwe kansen. Succes! Hoop voor je dat je niet al te veel last krijgt tijdens ongi. Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik ook meer pijn en kwaaltjes dan voorheen.