Hoi, Ook al ben ik (nog) niet zwanger, met fantaseren is niks mis Ik dacht dat ik een leuk idee had voor als ik zwanger zou zijn. M&M's bestellen in het roze en blauw via de site en dit aan de fam geven met de mededeling dat we zwanger zijn. Nu zag ik dat het alleen kan als je in Amerika of Canada woont. Balen. Ik heb nog wel wat ideeën maar ik vraag me af, hebben jullie er al over na gedacht en zo ja, wat zouden jullie doen of wat hebben jullie gedaan? groetjes Lentekind
Wat een goed idee om hier alle leuke ideetjes bij elkaar te zetten! Ik heb al wel een paar ideetjes bedacht en 1 daarvan is de babykamer al een beetje inrichten en vragen of ze boven even naar de lekkage willen kijken. (wij hebben een oud huis en dus ook al een aantal keren lekkages gehad )
volgens mij kun je bij de hema online kleine gebakjes bestellen met een foto of tekst... miss leuk idee bij de koffie met een tekst of echo??
Wij hebben aan de ouders mokken gegeven met de tekst: 'De liefste opa' en ' De liefste oma'. Dat werd leuk ontvangen. En voor de broers en/of zussen heb je mokken met 'De liefste oom/tante'
Ik snap helemaal wat je bedoeld. Voor ik zwanger was, ging het ook continue door mijn hoofd hoe we het gingen vertellen. Uiteindelijk hebben we ze een babyfoto lijstje gegeven met een gedichtje erin: Je kan me nog niet horen Je kan me nog niet zien Maar als ik in juni wordt geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien? Die ingepakt en gegeven. En dan kijken hoe lang het duurt voor het kwartje valt. Bij de één ging dit iets sneller dan bij de ander, haha!! Veel plezier van fantaseren.
Je hebt ook M&M's voor Nederland: mymms.nl - uw gepersonaliseerde M&M's® | My M&M's® Wij hebben shirtjes met "de allerliefste oma" en slofjes met "I love Opa" gekocht, die pakken we dan in en geven we aan de ouders.
hoi lentekind, ik heb de vorige maand op een ander forum ook deze vraag gesteld omdat ik toen ook zwanger was (helaas niet meer ondertussen). Maar er stonden erg leuke ideeen bij ik zal ze hieronder op een rijtje zetten... -een klein kadootje geven, als bv. een mok met de tekst voor de liefste opa en oma ofzo? -Of een fopspeen inpakken met de tekst i love oma/opa oid en dit geven. Rompertjes of tshirtje met die tekst is ook leuk. Echofoto inlijsten en dan kado doen wordt ook weleens gedaan. Tjsa kan zo snel niet op nog meer komen maar er zijn er vast nog meer. Iig succes! -Wij hebben de opa's en oma's een houten doosje gegeven met daarom heen een blauw en roze lintje en in het doosje zat een paar babysokjes. -Kleine cake-jes bakken met daarbovenop de tekst opa en op de ander oma...! - -Filmpje van de echo maken en dat op de tv afspelen alszijnde we gaan film kijken. -mini tompoucjes (hema) laten maken met de zwangerschapstest erop -shirt aantrekken met de echo op je buik geprint -beschuit met muisjes bij de koffie geven -uiteten en kinderstoel erbij laten zetten, die hebben we volgend jaar pas nodig! -op internet circuleert ook een solicitatiebrief rond. Kleinkind solliciteert dan bij opa/oma. Ook erg leuk!! hahah dit zijn veel ideetjes hahha... Succs met wanger worden !!! Kuss
Oh cool, ik ga morgen kijken. Ik bericht nu via mijn mobiel en dat gaat minder blog. Bedankt voor de tip! Jouw idee is ook erg leuk.
Ha, je hebt je goed verdiept. Wat een ideeen. Rond de feestdagen zou ook erg leuk zijn. Met de sint kan ik ideeen genoeg bedenken. Leuk, leuk, leuk!
Ik heb voor mijn schoonouders een oppas-tas gekocht (oma gaat oppassen straks) een luiertas met een pak spuugdoekjes, een speentje, een knuffeltje en 2 rompertjes met "I love opa" en "I love oma". Mijn ouders hebben een zeilboot en daarvoor heb ik een hee klein babyzwemvestje met daaraan 2 speentjes "I love opa" en "I love oma". Mijn schoonzus is schooljuf en daar wil ik een mooi voorleesboek voor kopen, mijn oudste zusje naait graag en voor haar wil ik een baby patronenboekje kopen en voor mijn jongst zusje (8) een knuffel met de boodschap "lieve tante ... wil jij op mijn knuffeltje passen tot ik geboren ben? de 21e hebben we een echo, dan zijn we bijna 10 weken, als alles dan goed is gaan we het waarschijnlijk dat weekend met deze cadeautjes vertellen
Ik zag gisteren bij de Expo een fotolijstje voor je echo met "Under Construction" die vond ik ook geweldig ^^
Wat bestaan er toch een hoop ideeën. Ik hoop nog steeds dat ik deze of volgende maand zwanger raak. Je weet het nooit van te voren maar toch. Het lijkt me enig om het in de sinterklaastijd te vertellen door middel van een rijm of puzzel van chocoladeletters. Maar ja, we zullen het wel zien. Anders heb je nog kerst, oud en nieuw, verjaardagen, paas hahaa bedenken we wel weer wat anders