Weet even niet meer wat ik er mee aan moet...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Joolzz, Jun 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    #1 Joolzz, Jun 21, 2011
    Last edited: Jun 21, 2011
    Hoi meiden,

Wij zitten in ronde 6. De vorige ronde heb ik drie dagen achter elkaar een posi kruidvat test gehad, alleen al vanaf de eerste positest ook bloedverlies en werd dus helaas ongesteld. En dat was ook voor nod.

Nu zit ik, (2 dagen na nod) weer met drie positieve kruidvat 2 v 5 testen. Het streepje blijft echter behoorlijk licht. Nog geen echt bloedverlies maar net wel een beetje bruin.

Heb gisteren cb digi gedaan, maar die zei niet zwanger.

Vind het echt irritant, was heel blij met streepje op test maar ben zo bang dat het niet echt waar is, omdat het streepje niet echt donkerder wil worden...

Temp blijft trouwens hoog.

Heb er nog even een foto aan toegevoegd van test van vanmorgen

2. Brusjeforyou

Jun 14, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies t zelfde met de streepjes , geen bloedverlies wel bruin (Nod onbekend). Streepjes op bijna elke test , en digi zegt niet zwanger. Zou er niet iets mis zijn met die testen op t moment? voorheen bleven ze bij mij altijd wit , nu duidelijk een lichte streep en droogt ook paarzig op ,zie er veel van deze langskomen de laatste dagen.

Zie t streepje wel overigens.

3. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Ik heb idd behalve dan de vorige ronde altijd echt spierwitte testen gehad. Zou wel een gemene actie zijn!

Is wel erg spannend zo he! Als ik vrijdag niet ongesteld ben ga ik denk ik even langs de huisarts.. of zou dat raar zijn? Het is zo lastig dat alles wat je voelt twee dingen kan betekenen... pijn in onderrug bijvoorbeeld, kan komen door ongesteldheid of zwanger.... kwestie van afwachten denk ik..

sterkte!

4. Brusjeforyou

Jun 14, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! De pijnlijke onderrug ,gevoellige borsten , krampen bruinverlies , t kan bij allebei horen.
    Zo ontzettend frustrerend. Zou het nog heel even afwachten denk ik en misschien morgen of overmorgen nog eens testen. Succes iig ik hoop dat je toch snel goed nieuws hebt!

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb eigenlijk meer vertrouwen in de kruidvat testen dan die digitale testen omdat ze meer hcg nodig schijnen te hebben
    en een test word niet positief zonder dat er hcg in je lijf zit .

misschien is de test over een paar dagen een stuk duidelijker :)

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

Jan 16, 2008
    2,325
    0
    36
    Twentuh
    Vraag anders een bloedtest aan die geeft nu denk ik meer zekerheid ;) ik zie wel een streepje maar hij moet dan toch donkerder worden!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mij zijn de kruidvattesten gewoon wit hoor, dus ligt niet aan de testen :)
    De digitale heeft veel meer HCG nodig dan de kruidvattesten, dus als het vroeg mis gaat, dan test je met kruidvat al wel positief, terwijl de digitale nog niks aangeeft, omdat het HCG dan nog niet hoog genoeg is geweest.
    Ja, enige wat je kunt doen is afwachten... :(

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Joolz heb je een digitale test gedaan met of zonder wekenindicatie??
    Want die zonde indicatie heeft veel meer hcg nodig dus kan nog negatief zijn
    De met wekenindicatie heeft veel minder hcg nodig
    Ik hoop dat je snel een knaltest hebt iig!

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ik vrees dat het helaas net zoals bij mij gaat,alleen had ik wel echte knal testen...en gaf mijn CB wel aan zwanger...
    Ik duim voor je!

10. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    met wekenindicatie...

heb ze onder elkaar gelegd en streepjes worden wel donkerder. Hele ochtend al rugpijn maar nog geen bloed te zien, dus heb er nog wel een beetje hoop op. We wachten 't af!

Bedankt in elk geval voor jullie reacties, dat geeft toch moed!

11. baileysplinter

Jun 20, 2011
    56
    0
    0
    amsterdam
    als je op je nod een testje doet is de kans groot dat je een heel licht streepje ziet maar die wordt met de dag donkerder ! hoe meer hcg in je lichaam hoe donkerder die wordt ...
    en vergeet niet dat je natuurlijk nog wat ''oud bloed'' kan verliezen en dat kan die bruine troep zijn ..
    ik duim voooor je !!!!

Share This Page