Zo vroeg een eisprong?? cd 8

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zit nu op cd 8, en heb sinds gisteren steeds buikpijn, echt het gevoel van een eisprong, dus dacht vanmiddag: ik ga testen met ovu's. En ja, hij is nog niet helemaal positief, maar afgaande aan de kleur denk ik morgen dus wel??? Voor de grap een zwangerschapstest gedaan van de action, want ik wilde wel eens weten of die ook reageerd op een eisprong en ja hoor, die geeft inderdaad een licht 2e streepje....En ben volgens mij echt niet zwanger, want ben gewoon ongesteld geweest. Is dit niet erg vroeg voor een eisprong?

2. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Het kan zo vroeg zijn als je een korte cyclus hebt.. weet je wat je cyclus normaal is?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, 30 dagen, en heb normaal op dag 16 of 17 een positieve ovulatietest, vind het zo gek, ook echt zeurkrampjes steeds :(

4. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Als ik jou was voor de zekerheid klussen en doorgaan met testen kijken wat hij de komende dagen aangeeft. Met welk merk test je?

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb er 2 ovulatietesten tegenaan gegooid, puur omdat ik het niet kon geloven :) een Zwanger en kids en een action, en beide waren vrij donker, nog niet positief, maar toch echt wel wat ik normaal een dag ervoor of de dag erna heb. Dus vandaar dat ik wilde weten wat een zwangerschapstest deed, en die gaf ook licht positief aan, ik denk dus echt dat er een eisprong aan zit te komen, of misschien al geweest is (aangezien ik vandaag en gisteren steeds kramp had, maar natuurlijk nog niet had getest) Echt stom dit.

6. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ja kan ik me voorstellen! Misschien dan toch een korte cyclus ineens..

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, dat denk ik ook, wel vreemd zeg :( Even afwachten of de test morgen idd echt positief is.

8. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ja ben benieuwd na de test van morgen!!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Sorry, maar een bijna positieve ovutest bestaat niet. Een ovutest mag je pas positief noemen als beide streepjes even donker zijn. Dat je nu twee streepjes ziet die bijna even donker zijn, wil niet zeggen dat morgen je ei al komt. Het zegt helemaal niks. Het kan nog wel een week of langer duren. Sommige vrouwen hebben de hele cyclus bijna even donkere streepjes op hun ovutest. Het ligt er maar net aan hoeveel LH je van nature in je lichaam hebt zitten.

Hetgeen wat je nu voelt is het groeien van de follikels en ook dat zegt niks over het wanneer plaatsvinden van je eisprong.

Gewoon door blijven testen tot beide streepjes echt minstens even donker zijn en pas dan vindt je eisprong binnen 24 tot 48 uur plaats.

En ja,...sommige zwangerschapstesten reageren op LH. Vooral Kruidvat 2 voor 5 euro staat erom bekend.

Mocht je nu zwanger zijn geweest, dan moeten beide streepjes op je ovutest nu ook knallen. En dat doen ze volgens mij niet.

Doortesten en klussen dus!

10. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Be Happy, een bijna positieve test bestaat dus wel.
    Ik heb zelf ook altijd een oplopende test. Dat ie dus donker wordt maar nog niet knalt. Paar uur later of dag later knalt ie wél.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

dit heb ik dus ook op deze manier, vandaar ook mijn verhaal.

12. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Meestal loopt een test wel aardig op van licht naar donker, heel soms kan het wat kwakkelen. Maar meestal heb je Inderdaaad na de bijna knaller de echte knaller

13. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Wanneer doe je vandaag weer de ovulatietest?

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zo, rond 12 uur :D

15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier ook wel eens een eisprong gehad op dag 9 hoor.
    Mijn cyclus is normaal ook tussen de 24/27 dagen.
    Bij deze zwangerschap op dag 10/11 een eisprong gehad.

16. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Oke ik ben benieuwd:D

17. paula1984

En?? ( heus niet nieuwsgierig hoor)

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Oke, sorry, verkeerd ingelicht dan door de fertiliteitsarts van het UMCG.....

Vaak is het zo dat die testen fluctueren namelijk.

Niemand weet precies wanneer TS die positieve ovulatietest zal gaan hebben. Hoop inderdaad vandaag :D, maar als dat niet zo is, kan dat dus nog even duren.

En TS, knalt de ovutest al? Moet je al aan de slag? :p

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou ja.... weer 2 testen en nagenoeg wit (heel licht 2e streepje) Dit patroon heb ik dus ook na een eisprong. Nu ben ik aan het twijfelen: eisprong gehad of nog niet (nog niet lijkt me aannemelijker) dus ga ik maar doortesten en ben ik benieuwd of ik alsnog een knaller krijg op/rond cd 16. En ook vandaag zeurende buikpijn en heel veel slijmverlies. Snap er even niet zo veel van.

20. paula1984

Gewoon doortesten voor de zekerheid en ook maar s.exen voor het geval dat hihi
    Sucses!

Deel Deze Pagina