Hallo! VasoVasostomie, of te wel een herstel operatie bij de man. 1 Juli is het zover mijn partner krijgt zijn herstel operatie! Wij gaan naar de Vasovaso kliniek in Doetinchem (Slingerland ziekenhuis) Het lijkt mij leuk om in contact te komen met mama`s of a.s mama`s waarvan de partner ook een herstel operatie heeft gedaan of gaat doen. Hoe is de operatie & het herstel gegaan? Raakte je zwanger? en hoe snel? Wie heeft zin om er gezellig over te kletsen? Liefs...
Mijn man heeft dat gedaan. Wij hadden 2 kindjes en dachten echt klaar te zijn maar een verhuizing verder begon het toch te kriebelen. Hij heeft in oktober 2018 de operatie ondergaan (in België uitgevoerd) en in februari 2019 had ik een positieve test in mijn handen.
Mijn vriend heeft ook een herstel operatie gehad. Eerst moet je vier weken wachten met iets. Daarna was ik gelijk zwanger. Vorige maand besloten het nog een te proberen, en nu gelijk weer zwanger. Dus het kan ook goed gaan
Mijn man heeft daar ook zijn hersteloperatie laten doen. Was in mei 2020.. ik augustus had ik een positieve test. Dochtertje is in april geboren Man was na ons derde kindje gesteriliseerd maar na een aantal jaar was er toch weer de wens voor een kindje, vandaar weer hersteld!
Hier in okt 2020 een herstel operatie en inmiddels 29 weken zwanger. Was dus meteen de eerste ronde raak Potje was nog niet eens weggebracht om te checken of het zwemt..haha Man heeft wel even een paar dagen flink last gehad. Maar kon dag 2 of 3 wel gewoon werken hoor. Hoe lang is het geleden dat je man gesteriliseerd is?
8 jaar geleden is de operatie ongeveer gedaan. Ben zo benieuwd, tijdens de operatie heb ik mijn maandelijkse probleem, dus 2 weken na zijn operatie heb ik (als het goed is) mijn eisprong dus wie weet haha
Wat leuk! Ik zou hier graag mee willen schrijven.. Ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat verlopen. Mijn man staat ook op de wachtlijst (toevallig bij hetzelfde ziekenhuis). Wanneer zijn jullie op de wachtlijst gezet? Bij ons gaven ze 5 tot 6 maanden wachttijd aan. De keuze voor dit ziekenhuis hebben we gemaakt, omdat het bij andere ziekenhuizen minimaal 1 jaar tot maximaal 2 jaar wachten is.. Veeel succes!!
Leuk! Wij hebben begin februari de intake gehad. (Telefonisch) we hadden een doorverwijzing van de huisarts. In mei had ik al eens gebeld hoe het er voor stond i.v.m vakantie. Toen zeiden ze 4 a 5 maand wachten ook i.v.m corona. 2 weken geleden had ik weer gebeld (even brutaal gedaan) ook i.v.m dat ik zzp-er ben en niet zomaar ff vrij kan nemen en toen zeiden ze dat er iemand uit gevallen was en konden we 1 juli anders werd het augustus / september. Wij hebben voor dit ziekenhuis gekozen na het lezen van goeie recensies, het is een "speciale" kliniek er voor en het is 1 uur rijden voor ons. Hebben jullie al de intake gehad?
Oh dan zijn jullie opzich wel snel aan de beurt. Groot gelijk dat je gewoon belde om te vragen hoe en wat.. wij hebben begin juni de intake gehad (ook telefonisch) want is voor ons ook een behoorlijk stuk rijden. Recensies hadden we ook bekeken en die stonden ons ook aan (maar vooral de wachtlijst trok ons over de streep).