Hey meiden. Vanmorgen gewoon mn plas doorgespoeld, want verder helemaal geen klachten. Wel wat emotioneler laatste dagen... Met in m doorspoelen baalde ik, dus vanaf 9u vanochtend niet meer geplast en gedronken tot 11 30 vanmorgen. Action test gedaan en kwam direct een streepje, denk neeee die is vast niet goed. Toen een kruidvat en ook een. Is dit een mooi streepje voor 10 of 11 dpo, na 2.5u niet plassen en drinken? Geloof t nog niet helemaal...
Hij is echt roze hoor! Alleen slechte upload kwaliteit en de streepjes zijn natuurlijk ook nog niet suuuuper donker. Post straks nog een als ik thuis ben
Dit is met flits. Hij is echt duidelijk en roze maar ik krijg het niet goed op de foto. Maar ik vind m netjes voor maar 2.5u niet plassen en drinken... nu duimen dus
Voorzichtig gefeliciteerd hoop dat je met een paar dagen een mooie knaller hebt maar dit ziet er erg goed uit voor het dpo wat je bent 😘
Bedankt voor het meekijken meiden... Ik zit nu ff op de laptop, maar wat zijn de streepjes licht via hier! Heb de foto's gemaakt en geupload via mijn telefoon, daar zijn ze veel beter zichtbaar
Cb was negatief. Indicator met weken met dezelfde urine.... is deze meer nodig? Want de kv test is echt duidelijk en roze. De urine was van 2.5 u niet drinken en plassen... Doe morgenochtend nog een kv test.