Ik heb gister 2testen gedaan met een licht maar duidelijk streepje en vanmorgen ook weer een zelfde streepje. Kan ik de digitale met week indicatie van cb al doen?
Welke testen heb je gebruikt? Die digitale van cb is volgens mij ook erg gevoelig dus zou je kunnen doen. Spannend!!
1 keer de action test gebruikt en daarna 2x de kruitvat Oke dacht dat ze inderdaad wel gevoelig waren alleen weet nooit zo goed wannnee die handig zijn. Om te gebruiken. En wil het zeker weten omdat ze niet heel goedkoop zijn natuurlijk
Als je overtijd bent zou ik hem gewoon doen. Ik weet wel dat de gewone digitale van cb met zwanger/niet zwanger eerder positief aan geeft dan die met de weken indicator. In ieder geval was dat bij mij wel zo. Die met indicator zou je nu dus gewoon moeten kunnen doen.
Ja net getest..stond alleen niet zwanger op. Kan het nog te vroeg zijn? Mijn urine was ook best licht
ja je moet super geconcentreerde urine gebruiken... paar uur niks drinken en misschien toch te vroeg...
Je bent je NOD al voorbij toch? Dan zou je toch zeggen dat een test wel positief aan moet geven als je zwanger bent? Of heb je je ei mss later gehad?
Een digitale van clearblue met wekenindicator is dan de beste keus. Niet dat je dan de exacte dagen weet, maar wel veel positieve ervaringen gehoord (en zelf 1 gehad) met die dingen. De termijn kom je snel genoeg te weten met echo's hoor (al lijken de eerste weken wel eeuwen te duren)
Dit is dus precies andersom!Probeer wel advies te geven wat ook klopt,dit is erg verwarrend voor ts.En niet de eerste keer dat je foute informatie plaatst.Bedoel het niet vervelend,maar is zo verwarrend,vooral voor meiden die al best onzeker zijn Edit:ik zie dat je twee tegenovergestelde antwoorden geeft...Maar dat de laatste zin wel klopt