ja ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor heb de hoop alweer opgegeven..! Baal er zo van soms he. Nou heb soms pijn prikkels in me tepels maar niet dat je zegt nou wat een pijn het is irri meer niet. wel heb ik snel last van me onderrug heb ik gemerkt maarja kan ook van alles zijn. ja hoor tuurlijk hihi
Ik heb vanavond last van steekjes, voor mijn gevoel bij mijn rechter eierstok... Denk dat mijn ongi er aan zit te komen.. Heb de rest van de dag ook geen "kwaaltjes" meer gehad en voel niks aparts meer.. Behalve dan nog wat gevoelige tepels, maar dat kan natuurlijk ook een voorbode voor de menstruatie zijn.. Ik wordt ook echt moe van mezelf! Loop mezelf ook zwanger te denken.. Kwam vanmiddag langs de prenatal en moest mezelf gewoon in bedwang houden! hihihi! Kun je na gaan als ik ooit een posi test in handen heb..
Rikki: geen bloed hou moed he! Hier ook nog niks, maar kan ook nog Gewoon komen. Vandaag dag 26. Godgel: enenen?? Ben zo benieuwd!
Die is positief, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je opnieuw zwanger bent, hoop dat alles goed mag gaan!
Wow!! Wat een mooie test!!!! Gefeliciteerd!! Echt super leuk! Hier alles nog rustig.. Gisteren avond en vandaag wel stekende pijn onder in mijn buik.. Als ik ongi moet worden heb ik vaak ook wel pijn, maar dan in mijn rug.. Het is deze keer dus ander.. Verder ook nog niet ongesteld geworden (zit nu ook pas op dag 27), wel pijnlijke tepels en vanmorgen ook vlagen van misselijkheid.. Ik denk dat de pijnscheuten in mijn buik voorbodes zijn voor de menstruatie, maar stiekem hoop ik dat het bandenpijn is, al weet ik niet of dat uberhaupt al mogelijk is.. Mocht ik niet ongesteld worden dan wil ik woensdag gaan testen..
Kon me niet inhouden.. Heb net getest.. Het is een héél licht tuurtestje van het Kruidvat.. Over een dag of 2 dus nog eens testen..
Natasja gefeliciteerd!!! Ben echt heel blij voor je! Ik heb helaas niet hoeven testen.ben vrijdag middag ongesteld geworden... Volgende ronde weet een kans! Al is het natuurlijk wel heel erg balen...
Dit is mijn tuurtestje van vanochtend.. Wel veel water gedronken gisteren, maar op deze zie je het streepje ook op de foto! Hopen dat het streepje de komende dagen steeds duidelijker wordt!