Weet even niet waar ik dit plaatsen moet... Wij zijn niet bezig met zwanger worden, laat ik dat eerst even zeggen. Omdat ik niet tegen de pil of iets kan en ik bijna alles al geprobeerd heb, gebruiken we nu condooms en houdt ik mijn vruchtbare dagen bij via ovulatietesten zodat als die positief is we op andere manieren knuffelen Nu voel ik mijn eisprong altijd duidelijk (lees lig echt krom van de pijn en zelfs paracetamol werkt niet) en ook aan mijn afscheiding kan ik meestal wel zien dat we in de buurt komen van mijn eisprong + dat hij altijd rond dag 13 of 14 springt. Maar ik weet dat dit ook weleens anders kan zijn dus vandaar de ovulatietesten bijna iedere maand. Nu heb ik ze deze maand ook gebruikt, maar 5 dagen want toen waren ze op en ik dacht van hij zal morgen of zo toch wel positief zijn omdat we bij dag 13 zaten. Maar ik heb deze maand mijn eisprong niet gevoeld (dat kan ook weleens gebeuren en je kan weleens een cyclus overslaan (maar dat is eigenlijk nog nooit gebeurd). Maar nu blijf ik heel veel slijmverlies houden wat ik normaal dus heb voordat mijn eisprong is en ik zit nu op dag 21.. Wat moet ik hiervan denken, ik ben dus wel heel benieuwd of ik over een dag of 5 mijn ongi krijg of dat ik een cyclus oversla, maar dat overmatige slijmverlies kan ik niet rijmen met de rest. Iemand hier ervaring mee
Je eisprong kan om 1000 redenen later komen dan je zou verwachten. Er zit niets anders op dan afwachten. En veilig vrijen
Maar het gaat niet om het veilig doen...😉 hoor dat doen we zo en zo, maar gewoon een stukje nieuwsgierigheid omdat ik dit nog niet eerder gehad heb. vandaar eigenlijk.