Hoi allemaal, Ik heb 3 dagen geleden 3 testen gedaan van het kruidvat die 2 voor 10 euro. Op alle 3 was een vaag + te zien maar geen pennestreep. Het was net zo dik als de controlestreep maar niet zo donker. Ik heb mijn vriend op de 4e laten plassenen die bleef helemaal blank, alleen een min teken dus. Nu hoor ik dat deze testen wel eens vals positief geven.. Maar zou dan die 4e test dan ook niet vals moeten uitvallen of zou ik dan echt zwanger zijn.
hihi, grappig te lezen dat je vriend de laatste heeft gebruikt. Ik zou morgen nog een andere test doen als ik jou was, want op zich klinkt het hoopvol
Hallo, Ik zou als ik jou was de Kruidvat 2 voor 5 euro doen, die geven zo goed als altijd een juiste uitslag. Op hoeveel DPO zit je nu? Succes ermee!
haha ja dat dacht ik dus ook al. en de 4e bleef echt hagelwit ik wil wel nog een test doen maar me vriend zegt dat ik ze zie vliegen en gewoon zwanger ben haha.
Ja dat wil ik ook doen, maarv ze zijn hier al uitverkocht voordat ze binnen komen ik ben inmiddels al ruim een week overtijd.
ja misschien koop ik nog wel een test... maar het lijkt me toch een beetje vreemd als ze alle 3 vals positief zijn
@Dees: ik zou dan zeggen idd een digitaletest van CB kopen als je nog wil testen of er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent en je bent een week overtijd wat ook wel iets wil betekenen. Een voorzichtige gefeliciteerd!
ja ik denk ook niet dat ik mezelf kan inhouden hoor haha! Zou ondertussen wel denken na 8 zwangerschappen dat ik het zou weten maar blijft toch moeilijk elke keer.
Ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met de + testen van KV. Altijd wit bij niet zwanger en een mooie plus bij wel zwanger. Lijkt mij dat 3 testen dus wel de waarheid moeten spreken. En wat de andere meiden al zeggen, misschien een digitale CB. Heb ik namelijk ook gedaan. Kijk maar in mijn foto album.
Ik denk dat jou vriend een slimme jongen is Gefeliciteerd alvast en test gewoon morgen of overmorgen nog een keer zodat je het zelf ook gelooft
dankjewel! nog is het moeilijk te geloven heb in mei me 6e miskraam gehad.. had niet verwacht zo snel weer zwanger te zijn na hoe lang komt een indrooglijntje?
Waarom wil je weten na hoe lang een indrooglijntje komt? Je bent hartstikke zwanger!!! Gefeliciteerd!