duidelijke(?) tekens test negatief maar op shuddende tafel

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nena88, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen, (heel lang verhaal,sorry daarvoor, scroll naar het einde voor de direkte vraag)

Ik heb echt even een mening nodig...

Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Op 2 nov om precies te zijn.
    Nu is het zo dat ik toen een hele heftige ontrekking bloeding kreeg en daarna.. echt 9 dagen daarna.. een veegje heel licht bloed.

Sinds 2 weken heb ik echt belachelijk veel afscheiding. Het is niet altijd zo veel maar ik had wel echt een paar dagen waar er hele dikke witte creme werd afgescheden. Ik heb vaak wel afscheiding maar het viel mij echt op hoe veel het was.

Eigenlijk ging ik er niet echt van uit dat ik gelijk zwanger ben want ik en mijn partner denken dat we misschien niet super vruchtbaar zijn en ik ben natuurlijk pas net met de pil gestopt. Detail; ik ben al eens eerder met de pil gestopt voor een andere reden en toen kreeg ik mijn regelmaige cylus direkt. Ook heb ik toendertijd eens gedacht dat ik me ´zwanger voelde´ maar dat was totaaaaal anders dan hoe ik me nu voel.

Ik heb behalve die afschijding de volgende syntomen:
    Ik ben tenger en verlies soms ook wel eens gewicht omdat mijn spijsvertering snel is. Nu zie ik er echter uit als een uitgemergeld brood korstje maar de weegschaal zegt dat ik ´´ maar´´ 3 kilo ben afgevallen. Het lijkt echt op veeel meer.
    In de eerste instantie dacht ik dat ik was afgevallen door een voorhooftholte ontsteking maar het is verdacht dat ik nu ik beter ben nogsteeds geen trek heb. Mijn smaak is veranderd. Ik heb trek in andere dingen en eet nu alleen in kleine beetjes heel vaak op een dag omdat ik dringend moet aankomen en dus moet blijven eten.
    Ik heb gemerkt dat ik ook een soort van misselijk wordt van de geur van eten.
    Voor de rest heb ik het super veel warm koud, ik zweet veel meer voel me slap en trillerig. Dat kan natuurlijk door het gewichts verlies komen maar 3 kilo is ook weer niet wat je zegt o wat verschrikkelijk veel.
    Ik had steken in mijn lies. Niet heel veel of vaak maar weet wel dat ik het heb gevoeld.
    Mijn buik is opgezet en soort van hard denk ik zelfs. Mijn hele lichaam is totaal afgevallen behalve mijn buik en ook mijn borsten blijven in stand (zijn wel klein van zichzelf maar altijd als ik afval gaan mijn borsten het eerste achteruit)
    Ik heb geen gevoelige borsten.
    Ook merk ik dat ik de afgelopen week verward praat, al deze dingen vielen mij op voordat ik het las op een zwangerschaps pagina ofzo. Gewoon gramaticaal niet kloppende zinnen iets wat ik normaal niet zo snel doe.
    Sinds twee weken geleden is de diaree begonnen. Eerst was het gewoon te makkelijk soms en het hield een paar dagen aan.
    toen ineens verstopping.. nu nogsteeds verstopping en soms diaree.
    Mijn reuk orgaan lijkt overgevoelig. Gisteren had ik een verkeerd truitje aangedaan naar mijn werk, beetje vies maar het shirtje was perongeluk ongewassen en begon dat natuurlijk te overzweten en ik werd de hele dag beheerst door mijn eigen gore zweet lucht. Ik wist zeker dat de hele afdeling mij kon ruiken en zeker mijn collega achter mij. Ik excuseerde mij vandaag bij haar, ze zei dat ze helemaal niets gemerkt had. Dat was erg moeilijk te geloven voor mij maar ze zegt dat ze eerlijk was. Nu ik me dat realiseer heb ik het gevoel dat ik eigenlijk alles veel sterker ruik.
    Sind 2 dagen ruikt urine erg sterk en moet nu sinds vandaag echt vaak plassen. (normaal plas ik 1 of 2x per dag.. nogal weinig dus)

de steekjes in mijn buik zijn vooral aan de linker kant. Ik heb dit al eens gelezen maar weet niet of dit een speciale betekening heeft.

Vandaag dus een test gedaan.
    Vraag me niet hoe maar de test lag op een schuddend tafelblad (oke oke wc in de trein) en ik heb ook per ongeluk het dopje verkeerd om op de test geschoven. Daardoor bleef er een stukje open dus de plas strip die niet helemaal omhulst werd.
    Het controle raampje verkleurde gelijk. voor de rest niks in het T vakje.

Eigenlijk ging ik er vanuit dat ik zwanger ben. Ik voel me zo raar! zo zweterig en het is extreem hoe dun ik eruit zie het zou zomaar kunnen dat al mijn energie in mijn beginende zwangerschap word gestopt... toch?

Ook heb ik savonds de test gedaan, ik was me niet bewust dat het niet goed was.

Ja... of het is niets.. Kan een schuddende ondergrond de test laten mislukken? maar als de test is mislukt zou de controle streep dan niet afwezig moeten zijn?

I

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik denk niet zozeer dat je symptomen van een zwangerschap komen, maar eerder van een te snel werkende schildklier ofzo. Trillerig, afvallen zonder reden, slap zijn, wisselende stoelgang zijn wel symptomen daarvan. Zou even langs de huisarts gaan, en even vragen hoe en wat, misschien dat je even je bloedwaardes moet laten controleren.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Misschien kun je beter even naar de huisarts gaan met je klachten, niet echt normaal dat je zomaar afvalt en nu zo dun bent.
    Het kan ook ontpillen zijn, daar kun je ook allerlei klachten bij hebben door de verandering van hormonen.

Overigens is het zo dat bij een zwangerschapstest een controlestreep altijd verschijnd, dit om te kijken of het een goedwerkende test is.
    Daarbij is het niet handig deze in de trein te doen;)

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap de reactie dat jullie in de eerste instantie denken dat het een ander probleem is alleen ik heb dit dus nooit. Inderdaad ik heb een snelle stofwisseling maar het is niet normaal dat ik 3 kilo afval en er zo uitgemergeld uit zie. Het gaat er meer om dat ik afgevallen ben en het lijkt alsof sommige plekken echt zijn afgevallen maar mijn buik is duidelijk licht opgezet en mijn borsten vallen niet af (wat normaal altijd het geval is als ik ook maar een halve kilo af val)
    het is ook niet normaal dat ik goed ruik, ik ruik nooit wat.
    Ik heb een test van predictor gehaald, achteraf heel dom nu ik de verhalen lees..

Mijn theorie van het afvallen is dat ik geen trek heb. ook al heb ik ontzettende honger ik krijg het moeilijk weg. Ik word misselijk van de frikandellen en ik eet gewoon ondanks de problemen alleen het lijkt niet te helpen.
    Nu vandaag mezelf gewogen en ik ben gelukkig wat aangekomen alleen je ziet het niet!

Ik weet het niet hoor maar de hoeveelheid witte vloed is wel echt belachelijk en voor de rest hoe verklaar je die opvliegers en het koud hebben...

nee was idd niet slim in de trein. Ik moest wat, ik kon er niet meer tegen :p maar nu idd nog meer onzekerheid. Of ik ben gewoon niet zwanger kan ook maar ik vind het wel erg raar.

5. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja ik val niet af zonder reden natuurlijk, niets smaakt me meer en daardoor is het moeilijk om op gewicht te blijven.

Ontpillen denk ik natuurlijk ook aan alleen toen ik een half jaar geleden ontpilt was (na 1 maand!) had ik echt alleen maar klachten zoals ongi gevoelens. Ik dacht toen idd ook ik ben zwanger maar dat was duidelijk ontpillen en echt niet te vergelijken met wat ik nu voel...

schildklier probleem is iets waar ik eerder echt de problemen van heb moeten ondervinden denk je niet? en daardoor gaat niet ineens je smaak van achteruit.

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ontpillen is enorm vergelijkbaar met zwangerschapssymptomen. Ik denk niet dat je zwanger bent. Een schuddende tafel kan volgens mij geen invloed hebben op de test, zeker niet als de controlestreep wel netjes zichtbaar is.

Het kan ook even duren voordat je menstrueert na het stoppen met de pil.

MAAR uiteraard hoop ik dat ik het mis heb en dat je zwanger bent!!!!

xxx Kweenie

7. me83

me83 Niet meer actief

zolang de test platligt kan het schudden niet zoveel kwaad denk ik..

ik heb zelfs na 6 maaanden gestopt te zijn met de pil overduidelijke symptonen gehad die bij het ontpillen hoorden ookal had ik maandenlang en cyclus van 27.

test over 2 a 3 dagen nog eens..nog negatief.. dan ben je denk ik echt niet zwanger..

maar blijven je symptonen wel zo.. ga even naar de huisarts,zeker met gewichts schommelingen ff laten checken..

succes

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Door stoppen van de pil kan je ook vermageren. Denk echt dat dit allemaal met stoppen van de pil te maken heeft en jij je lichaam even de tijd moet geven om van die zooi af te komen. Alles wat je opnoemt kan door het stoppen met de pil te maken hebben. De test was negatief dus nu ben je iig (nog) niet zwanger.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Maar als je erg aan de diarree bent geweest is het toch logisch dat je behoorlijk dunner bent nu?

En dat je buik iets opgezet lijkt kan dan weer komen doordat je nu wat last van verstopping hebt?

Ontpillen kan soms (helaas) langer duren als dat je gehoopt had.. Maar anders voor de zekerheid over een paar dagen nog een testje doen?

10. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    bla toch vind ik het raar dit ik me totaal niet voel zoals ik me voelde bij de vorige ontpilling. Echt stom.

11. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden over de test die ik heb gebruikt:

PREDICTOR
    Zwangerschapstest

Gebruiksaanwijzing
    Predictor is een betrouwbare en eenvoudig uit te voeren zwangerschapstest. Predictor kan gebruikt worden vanaf de dag dat de menstruatie zou moeten beginnen, op elk moment van de dag.

1. Uitvoeren van de test
    Haal de test uit het sachet (het zakje met drooghoudkorrels heeft u niet nodig)

Trek de opnamestift uit de dop.

Houd het roze sponsje tenminste één seconde in de urinestraal.
    Let op: het sponsje moet goed vochtig zijn.

Plaats de opnamestift terug in de dop en druk deze goed aan zodat de test geheel gesloten is.
    Let op: de test mag nu niet meer geopend worden.

Leg de test nu neer.

mijn test was verre weg van gesloten omdat het dopje er verkeerd om op zat. Er zat dus een flinke gap.... Ik weet het niet hoor mensen.. natuurlijk wil ik ook graag zwanger zijn maar..

en ook zelfde artikel:
    Wat moet ik doen als na 4 minuten in het kleine venster geen stip zichtbaar is?
    Kontroleer of u de test volledig gesloten heeft. Zo niet, druk dan de opnamestift goed in de dop zodat de test volledig is gesloten zoals dit staat aangegeven in de bijsluiter. Wacht nogmaals 4 minuten en lees de uitslag af.

tja dat had ik toen moeten weten :p

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    joh ga een nieuwe test halen en doe deze.
    Mocht je je nou zou blijven voelen ga dan eens langs de arts want een ijzer tekort of iets anders onder de leden kan ook.
    Ontpillen is vervelend en vele artsen herkennen dit ook niet maar ook ik heb vanalles gevoeld de eerste 2 maanden terwijl wij met condoom vreeen dus dat was bijna onmogelijk.

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ter aanvulling op de rest: Geen Predictor gebruiken want die zijn niet betrouwbaar. Dan kan je beter bij het Kruidvat 2 voor 5 euro testen halen.

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Gewoon een nieuwe test doen dan. Hoef je ook nergens meer aan te twijfelen.

15. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Als ik jou was had ik zelfs al lang weer een nieuwe test gedaan... Zeker omdat je twijfelt of je hem wel goed hebt uitgevoerd. Maar beter is idd om nog even te wachten en over een dag of 2 weer te testen. Ben je eigenlijk al wel overtijd dan?

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Idd predictor is echt slecht!

Mijn man testte zelfs positief met Predictor dus uhh betrouwbaar????

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.041
    15.635
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is volgens mij een gebruiksaanwijzing van een oude predictor, want volgens mij hebben alle predictors tegenwoordig 2 roze strepen ipv 2 roze stippen! De roze stippen predictor heb ik bij mijn 1ste kindje gebruikt in het jaar 2000 ;)

Overigens, de KV 2v5 test heeft ook geen gesloten urine opening en die werkt ook gewoon normaal ;) Dus het ligt echt niet aan het feit dat het dopje niet goed zat hoor haha :)

Verder weet ik ook bijna zeker dat je lichaam aan het ontpillen is en wellicht heb je ook een licht buikgriepje te pakken gehad (diarree, misselijk etc) en ben je daardoor afgevallen. Nu de obstipatie, waardoor je buik opgezet lijkt ;)
    Alles valt samen!
    Ennuh, witvloed (zeker ook heel erg) had ik ook altijd in een pilloze cyclus, en was echt zeker niet zwanger. Juist toen ik zwanger was, was de afscheiding minder als in een niet-zwangere cyclus,

Ik hoop wel voor je dat je zwanger bent, maar alles wijst er nu op dat het nu nog niet zo ver is.

18. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja ik ben er bang voor... ik ben veel te ongeduldig dus heb ik vandaag een digitale test gedaan.tja niet zwanger dus... als ik heel eerlijk tegen mezelf ben dan is het eigenlijk ook te vroeg. Hm maar ik ben niet zwanger dus.. wil het wel nog liever..
    Bizar dit, laatste maand ook echt veel tegenslagen gehad. bah

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Lieve schat, je hebt er 1 ronde op zitten, dat kun je toch nog niet zo zwaar nemen? Lees maar wat verhalen op het topic over miskramen of het topic over de mmm (ivf etc). Ik denk dat je dan deze 1e ronde wat luchtiger op kunt pakken en het van je af kunt zetten. Je moet er ook een beetje van kunnen genieten.meis, anders heb je geen leven meer.

Al snap ik de teleurstelling hoor! Dat heb ik ook elke maand weer.
    Xxx

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Lieverd, das precies mijn gedachte...( al 12 jaar kinderwens, een geweldig zoontje gekregen dit jaar via adoptie, vanaf 2006 in de mmm wel vaak zwanger, maar nog geen buik kindje..hoop dat hij deze x bij ons mag blijven, als brusje voor ons zoontje).

Je zegt dat je deze maand al zoveel tegenslag hebt gehad, dit is geen tegenslag, je gaat nu gewoon op voor de volgende ronde.. nieuwe kansen..zo denken wij in de mmm ook x op x op x op x;)

Deel Deze Pagina