Hallo meiden Ik ben een moeder van een gezonde zoon en een dochtertje van bijn 9 maanden. We willen nog graag een derde. Dus ik ben na mijn dochtertje ook niet aan de pil gegaan en ik ga volledige borstvoeding tot ongeveer 8 maanden. Ik ben eigenlijk al eerder ongesteld geworden dan dat ik gestopt was met de borstvoeding. Namelijk op 15 januari. Nu is eigenlijk mijn vraag wanneer zal ik gaan testen en moet ik testen. ik raak redelijk snel zwanger. Ik ben in totaal al 6 x zwanger geweest in zeg 4 jaar tijd dus mag niet klagen. Met een cyclus van gemiddeld 29 dagen met een uitschieter van 25 en 34 dagen. Ik zit nu dus op dag 30 en morgen op dag 31 zouden jullie nu al een testje wagen of wachten tot dag 35? Ik heb niet ech het gevoel dat ik misschien zwanger ben, maar dat geeft mij opzich wel moed. Ben wel nog meer moe. Maargoed wat zouden jullie doen? Xxx joyce.
je kan alvast een testje doen dan koop je van kruidvat 2 voor 5 euro dan bewaar je nog 1 voor als je op dag 35 zit, maar ik voelde me ook niet zwanger en was het toch.
Als je kan wachten zou ik wachten.. Dan heb je meer kans dat de test gewoon duidelijk is en geen tuurtest.. Maar ik zou mezelf niet kunnen bedwingen en alvast een testje wagen..
Mijn test an vandaag was negatief. Maar heb wel met een onbekende test getest. Dus toch maar vrijdag gewoon die van de kruidvat halen als ik dan nog niet ongi ben. Vertrouw ik dan toch iets meer op of geeft mij meer duidelijkheid.