Ik weet eigenlijk niet waar ik het moet plaatsen, dus doe het maar hier. Ruim 2 maanden geleden een miskraam gehad en nu heb ik weer de syptonen die ik toen ook had voor een positieve test. -pijnlijke borsten -krampjes in mijn onderbuik, doorstralen naar de benen -heel slecht kunnen slapen -weinig kunnen eten - af en toe draaierig. ik moet nog een week wachten voor ik kan testen, maar dit geeft de burger weer moed! Duimen jullie een beetje met me mee, dat mijn lichaam me niet in de maling neemt?
Zeker zal ik voor je duimen. Tot ik kramp in mijn duimen heb Wat kan een week in eens lang zijn he, als je moet wachten. Hou ons op de hoogte.. liefs Mara
Ja zo duurt een week lang hoor. Gisteren moest ik een flesje schudden en dacht dat mijn borsten er af zouden vallen van de pijn... Maar ik houd jullie op de hoogte natuurlijk!
Zoals jullie al kunnen zien ben ik helaas gewoon ongie geworden. Ik had het echt niet verwacht. Als klap op de vuurpijl blijkt mijn zusje wel zwanger te zijn... Na 6 weken proberen. Het leven zit niet eerlijk in elkaar.
oh dat is balen...natuurlijk gun je t een ander wel, maar voelt zo oneerlijk... ben je al lang bezig?
Vanaf vorig jaar november. Dus nu 10 maanden. Het is normaal dat het een jaar duurt, maar dat maakt het niet minder pijnlijk.
Ik begrjp het volkomen hoor. Hier is bijna iedereen uitgerekend nu. Mijn schoonzusje ook. Ik ben echt heel blij voor haar en nu helemaal nu ik zelf ook weer zwanger bent. Het was voor mij wel even slikken. Erachter komen dat ze zwanger is en dan een dag later er zelf achterkomen dat je het zelf ook bent. Alleen bij mij ging het toen voor de derde keer fout. Het was wel slikken. Nu is mijn stiefschoonmoeder ook zwanger. Ze is 8 weken verder dan ik. Nu ik bijna 12 weken ben kan ik er ook wel van genieten en blij zijn hoor. Ik begrijp alleen wel je gevoel erin.