Te vroeg ongi?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lou Lou, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hoi Meiden,

Ik heb een cyclus tussen 30 en 36 dagen...meestal 32.

Nu ben ik met dag 23 al licht ongesteld en normaal nooit te vroeg... het begon gisteravond om 22.00 uur maar wel helder bloed. Ik ben super moe en niet lekker, ik ben normaal nooooooit te vroeg ongi, zou het ook innestelling kunnen zijn? Volgens de calculator van hier zou ik vandaag de innestelling moeten hebben!

XXX Charis

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik heb wel eens een bloeding tijdens mijn eisprong, vooral na gemeenschap met mijn vriend. Zou wel kunnen kloppen met de lengte van je cyclussen.

Succes!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hoi dib,

Bedankt voor je reactie, maar ik ben al ruim 1,5 jaar vande pil af! En ik heb nog nooit een bloeding tussendoor gehad en dit is helderrood bloed en veel minder dan bij mijn ongi, maar het blijft afwachten en ik ben ook niet bezig om zwanger te raken maar ik zou er zeker heel erg blij mee zijn!

Thanks!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Trouwens ik heb wel onveilige sex gehad op mijn vruchtbaarste dag dus er is wel een mogelijkheid maar ja of het ook kan als je al ruim 1 dag bloed hebt...uhm ik weet t niet. Zijn er ook vrouwen die zwanger waren of zijn die 1 dag helderrood bloed hebben gehad?

Liefs Charissa

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb ook niets gezegd over ontpilen, ik ben ook al ruim 1,5 jaar van de pil af en heb nog steeds wel eens ovulatiebloedingen. Heeft niets te maken met ontpillen.
    Misschien dan toch een innestelingbloeding? Kan ook nog!

6. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Hallo lieve dames,

Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven of zeggen of dat bij jullie ook voor is gekomen. Het zit namelijk zo.

op 28 juli was me eerste ongesteld dag normaal wordt ik dan weer 4 weken later zeg maar 28 aug. Dat was niet het geval ik ben dus op 22 aug ongesteld geworden. dat heeft ongeveer 4 a 5 dagen aangehouden en eindigde op 26-27 aug. Daarna op 6 sept heb ik eerst licht bruin slijm verloren en darana werd het donkerder en vies zag het er uit dat bleef 2 dagen dus zo 6 sept en 7 sept daarna was het ook over. Nu weer op 12 sept het zelfde verhaal maar dit keer roze achtig met licht bruin erbij dat hield ook 2 daagjes aan tot 14 sept en nu nog niet verder meegemaakt wel beetje maagzuur en pijn in me onderrug verder alles normaal wie o wie herkent dit en kan me helpen. wil graag zwanger worden heb 3 maanden geleden een miskraam gehad was er kapot van. Wat kunnen deze verschijnselen betekenen?

mvg

Yakout

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    euhmm jou verhaal klinkt mij bekent in de oren, en kijk mijn banner :D

Hoop dat je spoedig een posi in handen mag hebben, heb met velen nog nega enkel met clearblue een posi :s

8. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    hallo

Dus jij hebt dit ook meegmaakt wat ik nu door maak had jij ook last van zuur brandingen en zo dat heb ik namleijk wel maar wanneer moet ik nou testen dan snap het allemaal effe niet meer.

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    zou nog een weekje wachten en dan testen hoe erg wachten ook is.
    Had wel zuurbranden niet zo heel veel, hield veel lucht vast die dagen ( nog steeds) maar let eens goed op je lichaam en hou het eens 2 of 3 dagen bij.
    Komt er wat bij : misselijkheid( maakt niet uit welk tijdstip) hoofdpijn,sneller moe, slijmverlies, steken of ongigevoel in buik enzo.
    Euhmm, pijnlijke borsten, puistjes.

Momenteel veel last van krampjes, licht gevoel in hoofd, ( borsten doen geen pijn) dus nit alles hoeft te kloppen.

10. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Heb momenteel alleen last van me rug onderin en dat zuur branden is een beetje voorbij ik mag over 2 daagjes gaan testen heb al een test gedaan gisteren en vandaag maar geen positiefe test helaas

Deel Deze Pagina