ik moet dit kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door isabel82, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    weten jullie wat ik vaak niet snap
    in al die boekjes over zwanger zijn of worden staan alleen maar de leuke dingen over zwanger worden
    natuurlijk is dat dan ook allemaal zo als het maar goed verloopt

hier mijn verhaal over mijn zwangerschappen

1 mei 2003 mijn vliezen braken boven in
    2 mei nog maals aan de andere kant mijn vliezen bovenin gebroken
    die dag is de verloskundige gekomen moest met spoed naar ziekenhuis
    daar heb ik tot 3 x toe gel ingebracht gekregen
    4 mei mocht ik naar huis want ze konden niks doen ik had om de 15 min weeeen maar het zette niet door had na al die dagen maar 1 cm ik mocht 5 mei terug komen om 8 uur
    op die 5 mei zo rond 9 uur hebben ze een infuus ingebracht ik kreeg om de paar minuten weeeen tot 22 uur savonds nog steeds maar 1 cm toen keizersnee gekregen, ik was zo op en zo boos dat ik aggressief op de kamer ben geworden ik heb mij zelf zien liggen werd daardoor alleen maar nog banger , ik ben letterlijk doorgedraaid op die kamer
    om half 11 is mijn dochter linda geboren , en toen kwam het linda deed niks anders als huilen huilen en huilen
    ik was kei ziek was heel geel geworden infusen ontstaken snachts hebben ze mij met spoed moeten behandelen omdat ik weg viel zal maar zeggen het bloed kon niet meer doorlopen in mijn arm schijnbaar en mijn hart wilde niet meer, ik kreeg ontstekingen heb 2 weken in ziekenhuis gelegen, linda bleef ondertussen maar huilen en huilen, ik kreeg steeds meeer pijn aan mijn benen mijn buik werd heeeeeeel erg dik na een maand aan onderzoeken bleek dat ze mijn darmen hebben geraakt, mijn darmen werken nog maar voor 60 procent, ze hebben mij helemaal leeg moeten halen had 11 meter darm verstopt, nu tot de dag van vandaag werken ze nog niet goed, ik had ondertussen ook incontinentie, wat bleek ja jullie raden het al is ook misgelopen ik heb een kantel blaas, een overactieve blaas en stres blaas, dit alles wil zeggen na inmiddels 4 jaar uroloog lopen : of ik moet botox krijgen ingespoten iedere dag dus cateriseren of leef met inco verder , mijn lichaam zal na 10tallen jaren verzuren, inmiddels zat ik ook in rolstoel, 2 verschoven ruggewervels en bekkeninstabiliteit, ik ben in die maanden helemaal doorgedraait wat gebeurde er met mij, mijn dochter daar was iets mee mar konden niet weten wat ik was zo ziek dat ik niet eens meer voor mij zelf kon zorgen er was continu hulp in huis, mijn man was zijn functie verloren door de hulp die hij moest bieden en ik letterlijk gek was geworden,
    mijn man wilde in november dat jaar op vakantie met ons gaan naar oostenrijk , dat hebben we ook gedaan, en ja hoor miskraam in oostenrijk, ik wist niet eens dat ik zwanger was, mijn gevoel bleef zeggen dat ik zwanger was hebben toen in nederland test gedaan en ja hoor zwanger mijn dokter zij je bent opniew zwanger ik vertelde hem nee dat kan niet, al met al onderzoeken gehad voor linda , linda bleek 3 geestelijke afwijkigen te hebben , ik dus nog slechter eraan , toen ik inmiddels 30 weken was ging het mis in de buik mijn zoon had amper hartslag ben toen in ziekenhuis beland, mocht niet eens meer zelf plassen iedere dag aan monitor en noem maar op, met de 40 weken 10 weken later hebben ze na 4 dagen weeen keizersnee gedaan , wat bleek mijn zoon was was ruim 9,5 pond en 63 cm , en er zat een 2de zak dus ik had al die tijd gelijk gehad hij heeft 4 weken telang in buik gezeten met als gevolg hij heeft door krappe houding met armen omhoog gelegen en zo dus ook anderhalf jaar van zijn leven gelegen of gezeten inmiddels zijn zijn armen weer goed.
    sinds april 2007 loop ik pas weer zelfstandig, sinds jan 2008 kan ik zeg 1 uurtje lopen op mijn tempo aan een stuk door op de dag van vandaag kan ik er goed mee omgaan en weet ik precies hoeveel ik kan lopen , inmiddels wil ik ook scheiden met mijn man , omdat ik nu pas door heb dat ik een beter leven kan hebben , kijk mijn man heeft mij wel gesteunt maar toen het met mij beter ging is hij heeeeeeeeeeeel gemeen geworden met losse handjes alleen ik durf niet

mijn dochter zit op speciaal onderwijs, die is inmiddels 5,5 jaar en mijn zoon 4,5 jaar en die gaat net naar school

ik heb een vriend leren kennen waar ik heel graag mee verder wil, en hij ook met mij hij heeft openlijk tegen iedereen ook al gezegt zodra ik gescheiden ben vraagt hij mij, hij is zo lief ben kei gelukkig met hem , maar we hebben de scheiding al eens aangevraagt met politie alles erbij maar hij werd zo agressief en durfde niet nu inmiddels heeft mijn nieuwe vriend een eigen woning en zetten nu alles zelf weer aan de gang op hoop van zegen
    we willen ook heeeeeeeeeel graag een kindje volgens de artsen kan het , maar moet wel met 38 weken direct een keizersnee en veel rust houden

dit bedoel ik met altijd maar alleen leuke verhalen in boekjes , jonge meiden die dan graag kinderen willen , terwijl niemand hun ooit vertelt hoe zwaar het kan zijn
    ik was net 2 maanden 21 jaar toen dit begon en ben nu 26

gr

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    jeetje wat een verhaal zeg!
    wat een ellende allemaal.

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ja nu maar hopen dat ik iets meer geluk ga krijgen in mijn leven

dat bedoel ik ermee het kan ook allemaal anders lopen

dat neemt niet weg dat het geen schatten van kinderen zijn voor mij zijn het de liefste die er bestaan

gr

4. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Jeetje wat een verhaal. Dit lees je inderdaad niet terug in al die boekjes nee. Gaat het nu wel weer goed met je?

5. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    weten jullie wat het ergste is
    ik kan de ene paar dagen een normale buik hebben en de andere dag een hele dikke hebben maar dan ook echt dik
    ik moet dan medicijnen nemen en een week later is het eruit

verder de ene dag loop ik normaal de andere dag moeilijk dit heeft alles invloed op hoe mensen over mij denken

ik word zovaak aangestaart er word zoveel geroddeld maar ben ik iedereen dan een verhaal verschuldigt
    kijk ik bepaal zelf wel wie ik dit vertel of wie niet
    maar mensen kunnen zo gemeen zijn kwa oordelen hier over
    ze moesten het maar hebben

ik weet dat ik een sterke vrouw ben en probeer alles te doen wat in mijn macht staat

ik ben weer op aan het bloeien en ja met al deze klachten ben ik model voor maatje meer

ik werk geregelt voor rtl4 bnn, het blad de vriendin , het blad de anoniem, voor internet site , ik ben het gezicht voor lingerie merk noem maar op

alles komt goed , je moet je er alleen doorheen zetten maar als niemand mij helpt dan kom ik er niet alleen en met deze nieuwe vriend lukt dat wel

gr

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    @ brigitte zoals je ziet ik heb er mee leren omgaan en ja de ene dag gaat het slecht en moet ik soms 2 weken pauze nemen en de andere keer gaat alles goed

gr

7. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Jeetje wat een verhaal zeg! Veel sterkte.
    Liefs Inger

8. veronika

veronika Niet meer actief

Hai meid,

Je klinkt alsof je er bovenop krabbelt, heel goed, ik wens je veel geluk en sterkte daarmee.

Altijd goed om hier je verhaal van je af te schrijven.

9. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Veel sterkte met alles! Wat n verhaal, bizar zeg :(

10. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    djw voor jullie reacties
    het is zeker een heftig verhaal
    maarja ook die dingen kunnen gebeuren
    men zegt wel eens eerst 7 slechte jaren dan 7 goede jaren . hoop dat die snel aanbreken
    maar ik doe mijn best en het gaat wel lukken

mijn vriend helpt mij enorm
    en juist omdat ik door mijn modellen werk meer zelfvertrouwen krijg gaat alles beter
    ik kom deze week en de eerst volgende weken op tv
    wie wil dat nu niet hihihihiih

gr

11. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ow!Wat leuk bij welk programma?

12. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik kom bij de naakte waarheid, wat schat je en het moment van de waarheid
    verder sta ik in de kerst editie van de vriendin
    en in de anoniem deze komen beide in november uit, in oktober ga ik het vaste gezicht van lingerie merk worden

gr

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je hebt aardig wat meegemaakt zeg. En dat groten deels door de artsen als ik het goed begrijp? Je leest hier idd niet over. Maar zwangerschap is iets natuurlijks wat al eeuwen gebeurd, daarom gaan we ervan uit dat het goed zal gaan. Zo zie je maar dat je overal rekening mee moet houden.

Ik lees dat je je al stukken beter voelt ookal gaat het nog niet 100% goed met je. Maar dat is alleen maar goed. Houd in je achterhoofd dat ieder mens wel een achtergrond heeft, al is het niet altijd te zien. Niemand is perfect hoor. En mensen die graag kletsen mankeren zelf iets. Roddelen moet kunnen, maar gemeen roddelen zegt echt iets over de persoon die het doet. Geloof in jezelf!

14. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    dit zijn hele lieve woorden
    dank je wel

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

wauw ik heb kippenvel
    en bergen met respect
    ik wilde dat ik zo sterk was
    probs girl (K)

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoezo meid
    maak jij ook zulke dingen mee
    of heb je zoiets meegemaakt

gr

17. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik weet waarschijnlijk snappen jullie niet waarom ik wil scheiden van mijn aanstaande exman
    maar het is beter zo
    hij was gemeen, op een gegeven moment
    en mijn gezondheid ging alleen maar verder achteruit
    op het moment gaat het ook weer ff wat minder maar door mijn nieuwe vriend en mijn kinderen en mijn hobby gaat alles beter
    ik kan er weer mee omgaan ook al merk ik dat mijn lichaam soms niet meer wilt
    net als de laatste week , vooral na de miskraam
    ik was zo blij en nu weer ff een dip
    maar hoop dat ik over 10 dagen 2 strepen test
    en dat ik eindelijk gelukkig mag worden

gr

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

jeetje meis..wat een verhaal
    Heel veel sterkte!

19. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    dank je wel senna
    jij ook heel veel sterkte
    zie dat jij het ook niet makkelijk heb nu na je miskraam

gr

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee niet wat jij hebt meegemaakt schat. maar ik heb wel jaren in een huiselijk geweld relatie geleefd. waarbij ik wekelijks op de eerste hulp zat omdat er weer wat kapot was geramt .

en verder hebik heel veel dingen meegemaakt die mensen van 50 niet eens meegemaakt hebben of zouden moeten hebben maar ik moet eerlijk zeggen
    datik in het verleden toch wel een aantal keer het bijltje erbij neer heb gelegt.
    Het is dat me moeder zo zorgzaam is dat ik binnen een paar minuten in het ziekenhuis was maar anders...pfff
    is wel bijna 10 jaar geleden maar toch.

Ik heb heel vaak dat ik denk voor mij hoeft het niet meer. zelfs me vrienden zeggen aktijd wat heb jij toch een pech in je leven. alles wat goed gaat heb ik keihard voor gewerkt en dus echt verdient al zeg ik het zelf.. maar dan is dat 1 ding dat goed is en dan krijg ik weer 20 tegenslagen te voorduren pff
    soms word ik er moedeloos en levensloos van .. gelukkig heb ik nu geleerd meer te praten
    al is het tegen onbekende via internet zoals ik hier doe
    het lucht op en je voelt toch steun . ;)

Deel Deze Pagina