ovulatietest kijk aub even mee.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lucky, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Wij zijn druk bezig om zwanger te raken en ik gebruik dus ook ovulatietesten. Ik heb vorige week mijn mirena laten verwijderen en ben ook ongesteld geworden. Nu heb ik gisteren en vandaag een ovulatietest gedaan en het lijkt of het controle streepje lichter is als het test streepje. Maar ik begrijp er niks meer van. Ik ben gewoon ongi, ook mijn temperatuur is hoog, nog steeds 37 graden en normaal gesproken wanneer ik ongi ben of word gaat deze zakken naar laag in de 36 graden. Kan iemand mij misschien helpen, de test is van predictor. Alvast bedankt.

Ps mijn testen staan in mijn album.

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vreemd hoor. Ik heb ook altijd een hoge temperatuur tijdens mijn eerste cyclus dagen. Maar een positieve ovu test...?

Ben je wel echt ongesteld..?

3. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik heb vorige week dinsdag de mirena laten verwijderen en werd donderdag ongesteld. Ik begrijp het ook niet, maar vanochtend was mijn temp 37 graden. Ik weet ook niet of dit een echte ongi is maar ik heb het bijna al een week, dus daar ga ik dan toch maar een beetje van uit. Raar he?

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb 7 nov mijn mirena laten verwijderen, de dag erna was ik 2 dagen aan het vloeien. Waarschijnlijk omdat er geen hormonen meer vrijkomen. Nu bijna 2 weken later doe ik voor de lol, zie andere topic een ovulatietest en zie ik ook 2 streepjes :S

Naja we klussen sowieso wel :) snappen doe ik het iig niet, ik lees wel vaak dat vrouwen na het verwijderen ongesteld worden :)

Kan je dus niet helpen :)

Edit, kan iemand mij een link geven waar het pendelen staat uitgelegd?

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
  6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lucky ik weet het ook niet? Misschien moet je gewoon regelmatig klussen. Over een tijdje zal je cyclus wel weer op orde zijn.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank je Aylin :)

8. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Ik had dat ook toen ik mijn Mirena heb laten verwijderen. Bij mij was het vrij snel weer "normaal" namelijk na de tweede keer dat ik ongi was. Ik zou me er geen zorgen over maken.

Deel Deze Pagina