wie weer hoe lang je je ochtent urine kan bewaren ik heb het opgevangen om vanmidag een test te doen maar ik weet niet hoe lang je het kan bewaren groetjes Natascha
mag ik vragen waarom je pas vanmiddag gaat testen?en niet nu al? puur belangstelling hoor! ik weet het niet!hangt er vanf hoe lang volgens mij als je het in de koel kast zet dat het kan maar weet het niet zeker
omdat ik vanmidag naar de drogist kan heb een dochter van 2 die op bed ligt en me man is nog niet thuis van ze werk vandaar dat ik vanmidag pas een test kan doen
He mamalove. De urine moet je inderdaad in de koelkast bewaren, anders is ie niet bruikbaar. En of het vanmiddag dan nog echt okay is? Ik weet namelijk niet hoelang je het kunt bewaren Suc6 met testen. Ik zou graag willen weten of je die urine zo lang kunt bewaren. Dus als je het weet, laat dan wat horen. Ik wil namelijk ook samen met mijn man gaan testen. Groetjes Ine
Volgens de bijsluiter van een (Duits) testje wat ik nog had liggen kun je de urine max 72 uur in de koelkast bewaren, wel 30 minuten vantevoren eruit halen zodat hij op kamertemperatuur is als je test. Succes met testen!
Moeders voor Moeders laat hetje ook in de koelkast bewaren ... Ik had een afspraak om 17.30 uur met hun toen Dus het kan
Waarom moet de urine eigenlijk op kamertemperatuur komen als je het in de koelkast hebt bewaard? Geeft het anders een vertekende uitslag? Vals positief of vals negatief?
hmm ik weet dat wanneer je urine naar de huisarts moet brengen, je het maximaal 3 uur mag hebben staan! Als het langer heeft gestaan, testen ze het niet meer en willen ze nieuwe urine! Dus misschien kun je beter gewoon de volgende ochtend testen met de zwangerschapstesten die je nu gehaald hebt!