Hey meiden,ik heb men eerste ronde clomid erop zitten,nu is men vraag wanneer ik kan en of mag gaan testen?Ik weet niet zeker of ik men ei heb gehad,denk van wel,maar weet niet hoe het voelt omdat ik men ei nooit uit mezelf krijg.. Iemand die ook in dezelfde situatie zit als ik? En wanneer zou ik kunnen testen?daar ik geen cyclus heb(sinds stoppen van de pil,geen cyclus meer gehad,enkel opgewekt met duphaston) Groetjes Loreke
Hoi hoi, Weet je ongeveer wanneer je je ei gehad denkt te hebben? Als je dat weet zou ik 14 dagen daarna een testje wagen. Verder heb ik geen ervaring met het gebruik van clomid en het lijkt me erg lastig als je je cyclus niet weet.... Wanneer ben je voor het laatst ongi geweest?
Hoi hoi Ik zou ook 14 dagen wachten voor het testen als je ongeveer denkt te weten wanneer je je eisprong hebt gehad. Groetjes
17november was eerste dag van men ms. Ik heb van ong 27nov tot 1dec last gehad van krampen,steekjes.. Volgens calculator was 1dec men ei.Op 6dec(zaterdag)stond ik op en had ik <bruinverlies,met wat slijm>was wat geschrokken want als ik uitga van 28dagen is men NOD maandag.zondagmiddag was dit bloedverlies helemaal weg.Toen ik wat googlede en keek 'uit nieuwschierigheid'wanneer men innesteling zou zijn,was dat op 6december,vreemd allemaal... IK weet het effe niet meer,vandaar dan ook men vraag wanneer ik zou kunnen testen,of moet ik geduld oefenen en wachten tot een week na men NOD? Groetjes Loreke
Als je ei op 1 dec geweest is en je 6 dec bruin verlies hebt gehad kan dat je innesteling geweest zijn...5 dagen na je ei en kan wat bruin verlies geven. Ik denk dat je banner goed staat en dat je over 4/5 dagen zou kunnen testen.
Ik ga ervanuit dat dit TOEVAL is 8) Ik heb maandag getest,veels te vroeg,en ik weet echt niet wat ik toen zag... Het leek een streepje..indrooglijntje?zwangerschapstest van kruidvat. Ik ga er nu vanuit dat ik niet zwanger ben ze,maakt het makkelijker... groetjes Loreke
@hannelore, ik zou niet weten wat ik zou doen, Denkelijk gewoon nog een test wagen als ik jou was. En mocht die nega zijn, wat ik natuurlijk niet hoop voor je over een week weer proberen. Wat clomid doet weet ik niet, dus ik heb geen idee hoe lang je cyclus dan zou zijn. Misschien dat je dat aan je arts kunt vragen. in ieder geval veel succes en ik hoop dat je zwanger bent. Groetjes. Krissa
ik zou idd gewoon testen! als hij negatief is dan over een week ofzo toch weer testen... succes meid!
bedankt voor de reacties! ik heb net negatief getest.. ik wordt niet begeleid door de gyn,ik moest eerst drie maanden clomid 100mg slikken en daarna zouden we met iui beginnen. mijn cyclus?hmmmm..na pilstop twee keer 28dagen,en daarna moest die telkens opgewekt worden met duphaston. Ik weet dus echt niet hoelang men cyclus zou kunnen zijn..
Huh? Wie heeft je die Clomid dan voorgeschreven? En waarom moest je in eerste instantie met Clomid beginnen als je nog maar 2x ongi bent geworden?
ik ben gestopt met de pil in februari,in maart en april men ms gehad,daarna niet meer,dan ben ik in september naar de gyn geweest,ondertussen had de huisarts me elke maand duphaston gegeven om men regels op te wekken.Ik heb volledig bloedonderzoek gehad bij de gyn,en daaruit bleek dat ik geen eisprong uit mezelf kreeg,vandaar die clomid! Groetjes
neen ze ging eerste keer zo proberen;en als het niets goeds geeft gingen we daarna toch eens met echo proberen.. sja kweet et tklinkt mss raar... maar kblijf erin geloven... Nog steeds geen ongi,wel klachten
Hmm...das wel vervelend! Ik vind het ook een beetje gek dat je maar 3 maanden zo met de Clomid mag proberen. Als je nu een eisprong hebt, moet je dit toch eigenlijk als een nieuwe start bekijken hè...en dan mag je toch ook weer minimum een half jaar rekenen eigenlijk hè... Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt! Ik zou de volgende keer dan wel ovu-testen gebruiken als je niet opgevolgd wordt, dan weet je het zelf tenminste! Ik had m'n eerste Clomid-cyclus ook héél veel klachten, was er echt van overtuigd dat ik zwanger was maar helaas...