Al 3 dagen last van krampjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gelukkig, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb nu al voor de 3e dag last van krampjes onderin me buik, vooral als ik zit heb ik hier last van. Het is niet pijnlijk maar meer een zeurend gevoel. Zit in me eerste ronde dus weet mijn syclus niet maar als ik van de 28 dagen uitga moet ik woensdag de 17e ongi worden. Het voelt anders als de ongi krampen. Is dit ook 1 van de symptonen an het ontpillen of is het een zwangerschapskwaal. Werd trouwens vanmorgen erg misselijk wakker maar heb geen last van mijn borsten. Had ik trouwens nooit, mij borsten zijn gevoelloos denk ik weleens hahah.
    Wie heeft dit ook en wat kan het zijn?

2. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Je zit in de 1e ronde, misschien is het ontpillen....
    Ik heb er ook regelmatig last van gehad

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Het is zo vervelend allemaal zeg! Ik ben echt NOOIT ziek ofzo. Nu ik gestopt ben met de pil mankeer ik vanalles. En bij alles gaat er door me heen, is dit ontpillen of zou ik zwanger zijn. Ook omdat ik 12 jaar de pil heb geslikt en dus mijn cyclus niet weet is alles zo onzeker.
    Het enige wat ik kan doen is afwachten....

4. Racegirl

Het kan heel goed ontpillen zijn, ik heb er ook last van gehad, het duurde zelfs 75 dagen voor ik uit me eigen ongesteld wordt. Het ergste is dat ontpillingsverschijnselen veel weg hebben van zwangerschapsverschijnselen. Zere borsten, kramp in je buik, steekjes, lage rugpijn noem het allemaal maar op.
    Probeer je niet voor de gek te laten houden door je lijf, is mij ook al eens overkomen.

Succes

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Daar ben ik ook bang voor dat de ongesteldheid zolang wegblijft. Dan kan je nog niet voor een kindje gaan. Dus als het deze ronde niet raak is waar ik vanuit ga dan hoop ik wel snel ongesteld te worden. Werd jij uit jezelf toch ongi of ben je ervoor naar de huisarts geweest?

6. Racegirl

Toen ik na 60 dagen nog niet ongi was heb ik de huisarts wel even gebeld, die zei dat ik het toch gewoon nog moest afwachten. Ik was 12 jaar aan de pil geweest dus het kon nog wel even duren voor mn lichaam alles weer op een rijtje zou hebben aldus mijn huisarts. Gelukkig kwam het op dag 75 spontaan en hoe pfffffff ben veel erger ongi als vroeger.
    En zie nu mn onderschrift, heb nu keurige cyclussen van 26-28 dagen. Daar ben ik dan ook erg blij mee!

Succes

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey!
    Zit in mijn 3e ronde en heb de week na mijn eisprong ook krampen e.d tot ik ongie word. Zou dus kunnen zijn dat je in die 'tijd' zit. Ik zou inderdaad even nergens vanuit gaan en je niet voor de gek laten houden door je lichaam.
    Had in mijn 1e ronde trouwens ook overal last van, ik was zo enorm misslijk, pijnlijke boobs en noem maar op dat ik dacht, het kan niet anders maar werd toch ongie op dag 28.

Liefs!

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Zoals jullie zien ben ik vandaag ongi geworden. Ben wel blij dat ik dus een normale cyclus heb. Op naar ronde 2!

Deel Deze Pagina