wanneer testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by meske, Apr 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meske

meske Lid

Jun 19, 2008
    51
    0
    6
    Hallo allemaal,

Ik zit al enige tijd in de MMM. Nu heb ik op het laatste moment nog een spontane eisprong gekregen. Mijn eisprong is waarschijnlijk geweest op 7 of 8 april. Eerst zei de gyn wacht een week af en doe dan een test en naderhand werd er gezegd wacht maar 2 weken en doe daarna de test, dus rond 22 april de test doen. Als de test negatief is begin ik met 10 dagen provera. Is dit niet te vroeg om te testen? Ik ben namelijk bang dat ik met provera begin en misschien zwanger ben. Wanneer zouden jullie testen?

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    je kan testen 14 dagen na de dag dat je eisprong is geweest. Ik zal dan testen op dag 15 of 16. Meestal als je dan negatief test ben je niet zwanger. Ik spreek uit ervaring, ik heb vaak genoeg getest rond die tijd en het bleef dan echt negatief. Er is een hoge uitzondering dat vrouwen uiteindelijk wel nog een week later positief testen. Maar als het goed is wordt je dan weer ongi en dan weet je het zeker.

succes meid, ik heb wel een eisprong altijd, maar ik zit al in ronde 13. Als het bij mij nog niet gelukt is na de zomervakantie krijg ik ook hormoonpillen. Dit ook omdat ik endometriose hebt, en mijn eitje is erg traag met groeien.

gr vinkje

3. meske

meske Lid

Jun 19, 2008
    51
    0
    6
    Bedankt voor je reactie.

Ik zal dan ook gewoon 15 of 16 dagen aanhouden en daarna testen.
    Jammer dat het bij jou ook niet echt meezit.
    Ik zal voor je duimen en hopelijk ben je snel zwanger!

Share This Page