Wie kan mij helpen??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by NursieD, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NursieD

NursieD Lid

Jun 15, 2009
    33
    1
    0
    Heeyz iedereen...

Ik zit met een mij continu bezig houdende vraag...
    Wanneer is het voor mij nou het beste om te testen met een zwangerschapstest.

In januarie gestopt met de pil.
    Steeds onregelmatoge cyclussen gehad.
    31-35-32-38-35 dgn.

Nu 18 mei dag 1 van cyclus. Op 4 juni ( volgens ovulatietest) ovulatie, dit is cyclusdag 18. Wij wat klussen en op cyclusdag 20 kreeg ik "zwangerschapsverschijnselen"
    - Misselijk
    - last van darmen
    - moe
    - pijnlijke borsten en gevoelige tepels.
    - snel emotioneel en geirriteerd.
    Dit heeft een week aangehouden, toen waren de klachten weg en heb ik alleen nog pijnlijke borsten en gevoelige tepels ( nooit gehad)
    IK WIL ZO GRAAG EEN TEST DOEN MAAR WEET NIET WANNEER NU HET BESTE IS. ( met een ultra gevoelige test kan het 4 dagen voor NOD maar aangezien ik zo onregelmatig ben weet je het niet)

Zit nu op dag 30 van cyclus.

Moet ik dan echt tot dag 40 ofzo wachten???

Wie helpt mij...

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Je kan 14 dagen na je ei testen. Dus als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad kun je gewoon op dag 32 gaan testen. 2 dagen na je ei is het nog wel vroeg om zwangerschapsverschijnselen te krijgen aan gezien het vruchtje nog niet is ingenesteld. Ik kreeg het pas na me innesteling. Moe en heel erg duizelig en af en toe wat misselijk. Nu zit ik 3 dagen na me NOD en ben ik steeds misselijker,moe en onzettend pijn aan me borsten.

Suc6 met testen over een paar dagen

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    je moet zeker weten dat jij je ei op dag 18 heb gehad kan je testen op dag 32 maar je kan ook je langste cyclus dag of wachten en dat is dag 38 dus als op dag 32 test en hij is nog negatief zou ik waachten tot dag 38 en dan weer testen veel sucees

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Als de ovulatietest op 4 juni positief aangaf, heb je 5 of 6 juni je eisprong gehad.
    Zekere voor het onzeker nemen en dan uitgaan van 6 juni, dan 14 dagen daarbij optellen, dan kom je uit op 20 juni waarop je ongesteld zou moeten worden (uiterlijk).

Succes

5. NursieD

NursieD Lid

Jun 15, 2009
    33
    1
    0
    iedereen bedankt.
    Ik zal nog ff afwachten.. maar ja zoals jullie vast wel weten is dat zoooo moeilijk!
    xx

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat is het inderdaad, het leuke bij mij is dat ik volgens mij 15 juni me ei heb gehad, terwijl die eigenlijk veel eerder moest zijn geweest :( Dus ik kan pas over 14 dagen testen> Want zou de 26e ongesteld moeten worden??

7. NursieD

NursieD Lid

Jun 15, 2009
    33
    1
    0
    Nog langer wachten duzz...

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Pffff inderdaad :( Geduld haha, maar dat is zooooooo moeilijk :(

9. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ja geduld is een schone zaak he :p

Ik had ook een rot cyclus, van 28 tm 36, ik heb op dag 36 pas getest, maar ik was ook niet bezig om zwanger te raken en dus hoefte ik niet te wachten, dacht alleen jeetje ik heb alleen ooit een cyclus van 36 gehad ruim een jaar terug laat ik toch maar testen ahahhahahaha en meteen 2 positieve testen, 1 digitaal en 1 met plusje beide clearblue.

Ik hoop dat jij ook positief test, ik zou als ik jou was op dag 38 in de ochtend testen. Laat je het nog weten zodra je hebt getest?? Ook als je het niet vol hebt gehouden hihihihi?

X

Share This Page