meiden! als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn eisprong!!!!! Heb eerst de testen van sensitest gedaan daar was ik doorheen dus vandaag die van predictor gehaal d en gedaan en zie resultaat!! (album) wat zeggen jullie meiden?? liefs
Kan hem niet zo duidelijk zien Maar hij lijkt knallend, dus positief Doe morgen just for sure ook ff een testje Als ie dan nog donkerder is nog ff doorklussen En als ie lichter wordt ook nog ff klussen Succes meis!!
@marlayne85 Zo te zien knalt ie eraf meid klussen dus!! bij mij was het streepje vandaag lichter als gister dus gister me eisprong gehad! en natuurlijk flink geklust enige wat we nu kunnen doen is heel hard duimen en afwachten liefs xxx
Hi Carien, ik zie dat jij ook de sensitest hebt gebruikt. Hoelang plas jij van te voren niet meer? In de gebruiksaanwijzing staat er niets over, maar ben benieuwd of jij bv 3 uur je plas op hebt gehouden? Vandaag heb ik voor het eerst getest, maar nog geen streepje te zien (ik heb 3 uur niet geplast)
hoi hoi! op de verpakking stond van te voren 2 uren niet drinken en niet plassen! dus ik dronk zeg maar om 10 uur me laatste glas. en om 12 uur getest. was wel te doen hoor liefs
Die groene is dik posi, die andere is denk ik van het kruidvat. Deze zou ik in de toekomst niet meer vertrouwen. 9 van de 10 meiden is hier ontevreden over, ook ik. Van de 5 testen uit de verpakking waren er 5 positief. Heb zelfs gehoord dat ze posi uit kunnen slaan bij urine van een man. Maargoed, die groene is zeker positief