Help? Al zes dagen positieve ovulatietest!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mvs84, Nov 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvs84

mvs84 Lid

Feb 17, 2009
    9
    0
    0
    Hallo lieve mensen,

Ik zit nu in ronde 12. Ik heb al zes dagen een positieve ovulatietest, de dagen ervoor niet. Ik gebruik de testen van Babyboomshop (gekregen van mijn zus, had er goede ervaringen mee.). Afgelopen zaterdag voor het eerst mijn eisprong gevoeld (denk ik) en vlak daarvoor geklust. Pijn in mijn rechter onderbuik en rug. Pijn bij het lopen. Nog steeds voel ik af en toe wat in mijn rechter onderbuik. Vandaag ook flinke steken gehad in mijn linkerborst. Borsten doen zeer, maar dat heb ik iedere maand. Vorige maand ben ik gestopt met testen, toen de test de volgende dag lichter was. De eerste drie maanden heb ik testen van Sensitest gebruikt. Hoe komt het dat ik al zes dagen positief test? Wat zou het kunnen betekenen?

Groetjes!

2. mvs84

mvs84 Lid

Feb 17, 2009
    9
    0
    0
    Ow, nog wat aanvullende informatie. Ik temperatuur ook al vier maanden. Afgelopen zaterdag (vermoedelijk dag van eisprong) is mijn temperatuur ook gestegen. Ook merk ik het aan mijn afscheiding wanneer mijn ovulatie is. Het is altijd rond cd 15-16-17. Afhankelijk van hoe lang mijn cyclus zal zijn.

Share This Page