Positieve ovu-test na ei?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by loekie1981, Dec 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hi dames

Deze maand weer zo'n rare:
    Op maandag eindelijk (dag 17) een smiley, dinsdag niet dus dacht dat mn eisprong geweest was, maar mn temp was niet omhoog en woensdag en donderdag wel weer smileys. Zou je denken dat de eisprong donderdag is geweest, dacht m ook te voelen.
    Fertility friend (zie link) geeft toch de eisprong op woensdag.
    Zou het kunnen dat ik 'm dan toch woendag heb gehad? Dacht eigenlijk dat je na je ei geen positieve ovu-test kon hebben....

2. matka

matka Lid

Dec 20, 2009
    16
    0
    0
    bleiswijk
    hoi,dus je lichaam ook doet vreemd zelfde als bij mij.ik wacht nog voor ei,vandaag ben ik op dag 19 van cyclus en geen ei nog.vorige maand cyclus 28 dus als is zelfde moet ik nu na ei zijn.hebt je dat eerste keer? ik heb in augustus miskraam en na elke cyclus is vreemd.

3. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    up up, ben zo benieuwd

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    ik denk dat FF hem sowieso op woensdag zet omdat de rest van de rondjes wit zijn.. dus of je hebt ingevult dat je slecht hebt geslapen of op een ander tijdstip getempt..

ik kan je geen antwoord geven op ovu test na je ei.. ik denk het niet want je ovu test reageerd op de LH piek en die is weg wanneer je eitje is geweest.

succes :)

5. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik denk dat je sowieso van je testjes uit moet gaan, die meten daarwerkelijk LH, een computer baseert de eisprong alleen op gegevens die je invoert. Maar ik begrijp je verwarring...die onduidelijkheid is waardeloos!

Succes....

Share This Page