Hoe zeker is een clearview test? 4 dagen voor NOD

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Starlady, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    #1 Starlady, Feb 19, 2010
    Last edited: Feb 19, 2010
    Hallo,

Ik heb 25 januari een mk gehad, na controles bij VK en gyn konden we deze maand verder klussen.

Ik heb vanmiddag een clearview test gedaan... en zie een lichte 2e streep. Had niet veel verwacht eerlijk gezegd. Mn NOD zou rond 23 februari zijn. Moest dit ook van VK aanhouden.

Het is slecht op de foto te krijgen, maar zonder in het felle licht te houden, duidelijk zichtbaar...

Hoe zeker is een clearview test?

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    je kunt bij je berichten een foto invoegen (ga naar volledig bericht: meer opties...zie hier onder bij snel reageren.. dan op t paperclipje.. voeg je foto toe, uploaden en veld sluiten.. dan plaatsen...

Als je al na een mk een negatieve test hebt gehad dan is deze weer opnieuw positief..

3. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Ja heb inmiddels de 5e mk achter de rug, dus de test dient inderdaad eerst negatief te zijn, en dat was ie eind januari.

Maar is een clearview eeh betrouwbaar?

4. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    @ Starlady Heb ff gegoogeld want ik kende die test niet dit staat er op internet:
    Clearview EASY HCG zwangerschapstest is een test van laboratorium kwalitiet. Hij geeft snel en betrouwbaar resultaat.
    De vroege diagnose van zwangerschap is belangerijk zodat je op tijd hiermee rekening kan houden
    Dus ik neem aan dat hij betrouwbaar is maar als je het vertrouwd kun je altijd een van de kruidvat 2voor5 euro halen die zijn goed en niet duur en heel gevoelig en als je zwanger bent dan zal die dat zeker aangeven

Succes

Liefs

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    die mag je heel zeker betrouwen hoor.
    die test is super!!