Wat een klojo's ze snappen toch ook wel dat jij (en je virtuele vriendinnen) zitten te wippen van de spanning!
slaat nergens op en moet zo mij zoontje van de crche halen dus ze moeten nu wel eens opnemen. Tussen 11 en 12 kon je bellen stelletje eikels
Ik bne niet zwanger tenminste geeft de test aan bij de dokter alleen heb ik ook niet met ochtendurine gedaan wat denken jullie meiden die andere geeft toch echt een streep aan
Ik ga morgen een kruidvattest doen want voel gewoon dat ik zwanger ben kan toch niet anders er komt niet zomaar een streep. Moet nu ff mijn zoontje ophalen en ben er over een 3 kartier weer
Idd gewoon nog een test doen, maar als je zou kunnen wachte tot woensdag....heb hier weleens geleze dat het HCG met twee dagen verdubbelt. Of had je een CB test, die schijnen niet zo heel gevoelig te zijn, kan dus ook een reden zijn.... Ben benieuwd meid, zal voor je duimen! Liefs Sam
Ik zou idd morgenochtend een thuistest doen met ochtendurine, het kan best zijn dat de test bij de HA niet zo heel gevoelig is en aangezien je thuistest heeeeel licht positief aan gaf met ochtendurine heb je best kans dat er te weinig hcg in zit in een "geen ochtend urine" plasje. Succes morgen, spannend!
Echt spannend een streep is een streep toch....?...ik zou vandaag nog een keer testen denk ik...aaahhhh..spannend..
Ik denk ook dat ik morgen nog maar eens ga testen en als ik kan wchten dan wacht ik tot woensdag maar ben bang van niet hahahaha. En dat streepje staat er ook niet zomaar want donderdagavond heb ik zo'n zelfde test gedaan en daar stond echt geen streepje. Heb vanochtend ook aan mijn vriend laten zien die net wakker was en hij zag ook gelijk een 2e streepje. Sorry meiden voor het verhaal maar ben mezelf aan het overtuigen dat ik wel zwanger ben
Ow Zotje je maakt het wel spannend hoor .... een streep is een streep zeggen ze toch ?! Houd ons op de hoogte hoor ! Succes met w88 -X-