zotje, probeer je daar niet al te veel aan vast te houden meid des te groter is de telleurstelling als blijkt dat je idd niet zwanger bent, heb het afgelopen periode gehad en ondanks dat ik mezelf voorhield pas blij te zijn als ik definitief wist dat ik zwanger was of dmv test bij de ha bloedonderzoek of cb test, was ik toch aardig telleurgesteld toen de uitslag van het bloedonderzoek idd negatief was omdat ik toch verschillende positieve testen had (zie album)... dus ter zelfbescherming wachten tot je een overduidelijke betrouwbare positieve test hebt of wanneer de ha bloed heeft laten onderzoeken en deze idd positief is ,.. succes meid hoop dat je morgen met ochtendurine duidelijk positief test..
'k zou het inderdaad over 1 of 2 dagen nog eens met ochtendurine proberen.. sterkte meis....moest verboden worden he die onzekerheid... liefs, Daan
Ik weet ht Smoekie maar tis moeilijk om er niet aan vast te houden. EN heb zoiets van heb donderdagavond getest en toen kreeg ik negatief en was er echt geen streep te zien en nu vanochtend wel en dan denk ik zo'n streep komt er niet zomaar. Sorry als ik misschien eigenwijs klink (ben ik namelijk ook hahahah) Maar weet anders ook niet wat ik moet denken en toen ik bij de 1e zwanger was kreeg ik ook hele lichte streep. Morgenochtend ga ik nog eens testen en als die dezlefde uitslag geeft als de thuistest ga ik er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben. Het zijn overigens niet dezelfde testen die ik ga doen want heb vanmiddag 1 gekocht in de winkel.
Ik zou vandaag mijn ongie dag hebben, maar er is nog niets...Heb gister wel van dat bruin achtige spul gezien....
goedemorgen meiden was vanaochtend om kwart over 6 al wakker en heb toen een test gedaan en die was negatief. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken en ik ga nu maar gewoon uit van de positieve test. Ben ook nog steeds niet ongie en bij vlagen heel misselijk. Wat denken jullie ervan? Mocht er vrijdag nog niks zijn ga ik maar even na de huisarts om nog een test te doen zodat we zekerheid hebben want ik word hier eerlijk gezegd gek van
Hallo, Even een update van mij. Het is nu zondag en ik heb weer getest want ben nog steeds niet ongie en die geeft ook negatief aan. Volgens mijn normale cyclus ben ik bijn 2 weken overtijd en volgens mijn langste cyclus ben ik iets langer als 1 week overtijd. Weet alleen niet zo goed wat ik moet doen want heb ook heel last vsn mijn baarmoeder dus zit te twijfelen of ik misschien morgen toch eens langs de huisarts moet. Liefs Danielle
vraag aan de huisarts een bloedtest,net wat chantal aan geeft,want nu weet je niet waar je aan toe bent. xx danielle
denk dat ik maar naar de huisarts ga. Zit alleen met het probleem dat mijn eigen huisarts op vakantie is en ik naar een vervanger moet en die vind ik niet echt super maar ja zal wel eens even kijken want heb dan wel duidelijkheid. liefs Danielle