Ineens jeuk Raar ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

goedemorgen allemaal

nog 2dg voor mijn NOD maar ineens sinds 2 dg jeuk van onderen niet constant af en toe geen afscheiding ofzo dat ik denk kon weleens schimmeinfectie zijn want dat heb ik vroeger weleens gehad blaasontsteking is het ook niet ...maar wat het wel is hahah we hebben gisteren geklust gewoon voor het fijne maar vond er niks fijns aan want deed weer pijn net of voelde ik me hele hebben en houwen

wie weet of dit ook een symptoon kan zijn als je evt zwanger kunt zijn
    liefs kaley

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik had dat ook, maar het was een schimmelinfectie. later bleek ik dus ook zwanger te zijn 4 dagen voor mijn NOD

3. Niet meer actief

dank je wel voor je antwoord ja heb dit niet eerder gehad namelijk ja vroeger
    dus vond het raar nou dan maar hopen dat ik zwanger ben hihi

liefs kaley

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dat was bij mij he. Het hoeft niet zo te zijn dat jij ook zwanger zal zijn.. geef alleen maar een hint of zo zeg maar. Hoop wel voor je dat je zwanger zal zijn

5. Niet meer actief

hahah nee weet ik maar you never know he
    volgens mn pendels nu ook zwanger vandaag zou ik kunnen testen volgens berekeningen maar doe het niet en volgens mn curve en berekeningen zou morgen dag 26 zijn dus en ik heb normaal gesproken een cyclus van 26 dg maar blijf rekenen tot 24 okt sta ik op 28 dg anders zou ik dus als ik morgen niet de duivels zou voelen en zien dinsdag 23 okt overtijd zijn een dag

rare berekening hahaha soms steken wij raar in elkaar hoor

liefs kaley

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    o oke dan is het goed, niet dat ik dan de schuld krijg van ja maar popje zei van ...... ;)

Maar ik teste 1 dag naar mijn NOD negatief.
    Pas 1 week later was hij licht positief.

7. Niet meer actief

hahaha nee hoor popje ik geef niemand de schuld maar ik vond het gewoon raar aangezien ik dit nog niet eerder had gehad en jeuk is niet constant vandaag en vond het raar dat klussen ineens pijnelijk is ook niet eerder gehad nog nooit pijnelijk geweest en nu ineens wel dus vroeg het me af

liefs kaley

Deel Deze Pagina