wanneer testen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winnietje, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hallo,

Wanneer hebben jullie getest? Ik was donderdag klaar met de pil, en heb een vermoeden dat ik wel eens zwanger kan zijn. Bij mijn vorige zwangerschap getetst toen ik 2 dagen over tijd was. Ben nu wel heel benieuwd

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    klaar met de pil?? anticonseptie neem ik aan. ben je m een aantal keer vergeten en wel sex gehad rond je vruchtbare periode? Dan zou ik gewoon 2 dagen na je NOD gaan testen.
    Maar wil je weer zwanger raken? Dan zal je toch echt moeten stoppen met die pil al die hormonen in je lijf kan nooit goed zijn.

3. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Als je de pil goed hebt geslikt en je hebt do de laatste gehad, is de kans wel heel klein dat je nu zwanger bent.... Dan heb je nl nog geen eisprong gehad...

4. winnietje

dan heb ik toch afgelopen maand wel een eisprong gehad. zojuist wel een test gedaan van kv die van 2 voor 5 euro. Nu is het nog wel erg vroeg om te testen maar kan wel zien waar het streepje hoort te staan alleen is deze wit met donkere streepjes. heb echt alle kwaaltjes vandaar dat ik denk dat ik zwanger ben

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mij lijkt de kans klein.. maar ik weet niet wat of jij voelt..

wil je het juist wel of niet?

6. winnietje

het is altijd welkom maar heb niet op gerekend. Kwaaltjes
    hoofdpijn vooral in de avond
    misselijk met vlagen
    rugpijn in de onderrug
    gevoelige borsten
    volle buik (idee) net of ik net gegeten heb terwijl ik niks naar binnen krijg.

Ik wacht rustig af

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik zag in een ander topic dat je al een test hebt gedaan, maar dat deze niet duidelijk was. Ik zou even wachten tot maandag en dan nog een test doen, als je zwanger bent zou deze wel duidelijker moeten zijn. Nogmaals, de kans lijkt me erg klein, maar er gebeuren wel raardere dingen in de wereld:)

Deel Deze Pagina