Hoi, Bedoel je medicijnen met seratonine in de zin van antidepressieva? Ik slik 10 mg citalopram per dag, volgens mij zit daar ook seratonine in. En we proberen zwanger te worden liefs Mamaloe
hoi mamaloe, Ja inderdaad het zijn anti-depressiva, ik ben vorig jaar overgestapt van efexor naar sertraline, omdat ik met efexor beter niet zwanger kon worden. Heb je ook last gehad van het stoppen met de pil? heel veel succes gewenst met het knutselen
Met de pil stoppen had ik niet echt last van. Jij wel? Ook het afbouwen van meds ging goed (van 20 mg naar 10 mg). Ik heb wel meerdere artsen gevraagd naar hun mening over antidepressiva en zwanger worden. En ze waren het er allemaal over eens dat dat echt het beste was en ik niet moest gaan stoppen. Alleen zijn de meningen over wel of niet borstvoeding geven verdeeld. Wat gaf jouw arts als advies? liefs mamaloe
Mamaloe, over borstvoeding heb ik het nog niet echt gehad, volgens mij kon dat met mijn medicijnen wel, maar zo ver heb ik eigenlijk nog niet gedacht. Ik heb volgens mij wel last gehad van het stoppen met de pil, ben gistern ongi geworden, ipv zaterdag maar ik weet in ieder geval wel dat nu alles weer werkt, heb ook wel eens gelezen, dat mensturaties pas weer na 6 of 12 maanden op gang kwam. voel me vandaag iets beter dan de afgelopen weken, dus ik hoop dat ik het ergste nu gehad heb. Wij gaan door naar de volgende ronde, jij veel suc6
Met veel antideprisiva waar je wel mee zwanger kan en mag worden mag je geen bv geven. Ik slik zelf fluoxetine (prozac) dat mag ik de hele zwangerschap ook gewoon doorslikken maar ik mag geen borstvoeding geven.