Aub ff jullie ervaring met deze sensitest (zie foto)...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Starlady, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Heb zo net getest. Vanmorgen een negatieve test, maar op een of andere manier wilde ik de negatieve test niet geloven. Heb net (echt net een 10 min geleden een test gedaan).

Al snel zag ik heel heel vaag een 2e streepje. Zal hem zo op foto proberen te krijgen, maar heel vaag nog. Morgen zou mn NOD zijn.

Heeft iemand ervaring met deze van sensitest en zoja, welke ervaring was dat?

Dit is dus de 2e test welke ik deze ronde heb gebruikt. Op 8 maart had ik met de digitale CB een smiley op de ovulatietest.

Pfff heb het even helemaal niet meer. WIlde de negatieve test niet geloven, maar nu ik een 2e streepje zie, man pfff..

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Wil graag met je meekijken, maar denk dat je nu de foto aan het uploaden bent, want ik zie nog geen foto

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Is het een extra sensitive of een "gewone" van sensitest?? Zien er beide hetzelfde uit, maar heb begrepen dat de extra sensitive nog weleens vals positief willen uitslaan en de gewone niet. Anders morgen nog even de Kruidvat2v5 kopen en proberen.

Succes, moeilijk is wachten, vind je niet??

4. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    ik heb wel ervaring met de gewone testen van sensitest en heb toevallig vanochtend heel licht positief getest

5. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Betreft de gewone sensitest.

Helaas krijg ik mijn test niet op de foto. Heb alleen mn mobiel bij de hand en daarmee krijg ik hem niet op de foto Grr....

Pfff ja wachten is moeilijk ;)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb nog nooit een streepje gehad op die testen terwijl ik niet zwanger was. ;)

7. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    :x:x:x:x:x:x

Ben ongesteld geworden ... dus ik weet iig genoeg...

8. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Dat is heel rot voor je sorry meid hopelijk de volgende ronde beter echt jammer want ik had het idee dat je hier een heel goed gevoel ober had omdat je het niet wilde geloven

Liefs

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb niet zoveel vertrouwen in de testen van sensitest. Die geven mij altijd een vals lijntje. Niet heel duidelijk, maar als je een lijntje "wilt" zien, kun je dat zeg maar.

10. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Hier andere ervaring sneeuwwit maar ieder lichaam is anders

Liefs

11. music4life

music4life Niet meer actief

hmm balen ik heb net een sensitest beseld! de extra

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben opzich heel tevreden over sensitest maar zoals hierboven al gezegd werd kun je bij de midstreams altijd een lijntje zien, als je wilt. Niet super duidelijk maar als je je in meerdere bochten vind dan krijg je een twijfel geval. Echter toen ik zwanger was (helaas ook een MA met 11 weken... :( ) was het meteen veel duidelijker en dat al op 11DPO.
    Ik had expres midden in een maand een test gedaan toen ik zeker niet zwanger was om te weten wat ik wel en wat niet mocht zien als het zo ver was.
    Helaas ben je ongi geworden, maar wilde het toch even kwijt voor de naslag van de zoekfunctie ;) Succes in je volgende ronde... :)

Deel Deze Pagina