teststreep nog steeds niet zo dik als controlestreep nu wel zwangerschapssymptomen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MelanieL29, Apr 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Moet even mijn stress kwijt hoor. Mijn teststreep wil maar niet zo donker worden als de controlestreep en ik ben nu al bijna een week verder. Weet niet wat ik hiervan moet denken.

Heb nu wel wat zwangerschapsverschijnselen die ik eerst helemaal niet had. Af en toe misselijk en gespannen borsten.

Ben zo zenuwachtig. Morgen eerst maar eens het ziekenhuis in Nijmegen bellen. Heb daar mijn onderzoeken gehad en moet me daar ook melden als ik zwanger ben. Bah had zo gehoopt op een geoncompliceerde zwangerschap en dan is het begin alweer zo.

Had een late eisprong waarschijnlijk 16 of 17 maart. Normaal een cyclus van 26 dagen maar dat gaat dus met zo'n late eisprong niet op. Had normaal gesproken mijn eisprong 14 dagen van te voren.

Nou als jullie nog opbeurend nieuws hebben dan hoor ik het graag.

Liefs Melanie

2. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Geen opbeurend nieuws voor je behalve dat ik wel goed begrijp dat je in de stress schiet. Meid probeer jezelf niet helemaal gek te maken, waarschijnlijk is er niets aan de hand. Iedreen maakt in een andere tempo HCG aan en als je eisprong later is geweest ben je nog heel pril zwanger. De hcg moet waarschijnlijk nog even goed op gang komen. Ik ben natuurlijk geen expert, maar dit is gewoon het eerste waar ik aan denk. Probeer rustig te blijven tot je de arts gesproken hebt. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Even een virtuele knuffel van mij

3. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    meis, sommige mensen krijgen nu eenmaal nooit een knaltest... je moet je pas zorgen gaan maken als je testen weer lichter worden met de dag...

komt goed, weet zeker dat ze je gerust kunnen stellen bij de gyn,

van harte hoor!

4. muizz

muizz Actief lid

Jan 4, 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    en daarom test ik deze keer ook maar 1 keer..
    ik heb donderdag positief getest.. bijna een knaltest en ik test nu niet meer.. wil me zelf niet onnodig onzeker maken..
    ik wacht gewoon de echo van de 21e af..

(ik zeg dit wel heel cooltjes maar toch maak ik me af en toe zorgen maar probeer me dit voor te houden en vooral niet nog eens te testen)

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bij mij zijn de teststrepen nog noooooooooit even donker a;s controle streep geweest!!!.. geen enkele reden tot zorgen hoor!!!

6. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Hee meid, een streep is een streep en als de controle streep ten minste iets donkerder wordt, zit het wel goed hoor!

7. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    hoi
    Bedankt voor al jullie reakties.
    Ga vanmiddag even bellen met het Radboud.
    Laat ook even een test doen voor blaasontsteking.

Ik hou jullie op de hoogte.

8. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Nou ik heb net een test gedaan en de teststreep is toch weer donkerder geworden dan de vorige keer. Hoop dat dit goed nieuws inhoud. Krijg gynaecoloog nog niet te pakken.

9. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    zie je nou wel meid, dit is zeker goed nieuws! Ga nu maar lekker genieten :)

GEFELICITEERD!

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,788
    18,969
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik kan me je zorgen voorstellen. Houd je inderdaad vast aan de gedachte dat de streep in ieder geval donkerder wordt! Dat betekent dat er wel degelijk iets aan het groeien is in je buik!Ik weet nog goed hoe lang ik in spanning heb gezeten, zelfs nog na de eerste echo. Maar ook jij zult dat moment bereiken dat je denkt: nu voelt het goed!

11. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Ik denk dat ik ook pas rustiger word na de 1e echo.
    Is ook zelfbescherming denk ik. Heb inmiddels zoveel voor mijn kiezen gehad dat ik het bijna niet meer durf te geloven.
    Eerst zien.

Bedankt voor jullie lieve reakties. En ik laat nog van me horen.

Liefs Melanie

Share This Page