Wanneer testen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TKL, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TKL

TKL Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik zit gewoon aan de pil maar voel me zooo zwanger...
    Vorige maand op vrijdags met mijn pil gestopt, normaal word ik dan maandag ongi, maar nu werd ik dat pas vrijdags en maar een halve dag... Niet zwanger maar moet ik mijn cyclus nu rekenen vanaf de vrijdag 9 april dat ik een halve dag bloed verloor, of vanaf maandag 5 april waarop ik door de pil normaal gesproken ongi hoor te worden???

Dat zou betekenen dat ik vandaag kan testen als ik die maandag neem.. En anders pas vrijdag en zit mezelf helemaal gek te maken...

Ik voel me al een week misselijk, steekjes in mijn buik... Moe en erg veel last van koud-warm... Heb pas 4 maanden verkering en ben al alleenstaande moeder van een mannetje van 4 jaar... :$

2. TKL

TKL Niet meer actief

Plusss dat ik sinds een week ofzow erg dikke afscheiding heb, pijnlijke borsten en vooral moeie armen... En zaterdag heb ik ( als ik uitga van vrijdag 9 april ) 2 dagen na mijn innesteling bloed verloren...

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heb je al wel een test gedaan?

Liefs,
    Duveldraakje

4. TKL

TKL Niet meer actief

Nee nog niet....

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Maar probeer je wel zwanger te worden? Zie dat je een banner hebt?
    En ben je dus net gestopt met de pil, of slik je hem gewoon weer door?

Als je echt denkt zwanger te zijn, zou ik toch eens testen! Succes en hou ons op de hoogte!

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Als ik het goed lees ben je begin april dus een halve dag ongesteld geweest, dit was de ontrekkingsbloeding van de pil. Ben je toen wel weer met de pil begonnen of heb je die meteen laten liggen?
    Ik las in een ander topic dat je toen wel getest had, maar negatief. Ik zou voor alle zekerheid er toch een testje tegenaan gooien. Op die manier weet je het tenminste zeker.

Liefs,
    Duveldraakje

7. TKL

TKL Niet meer actief

Neej ben daarna gewoon weer met de pil begonnen...
    Ik ga toch maar eens testen... Mss een kruidvat test die is toch net wat eerder met testen mocht mijn NOD echt pas vrijdags zijn...

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik zou dan inderdaad ook echt gaan testen en mocht je zwanger zijn wil je er dan voor gaan? Zo ja dan moet je wel meteen stoppen. Weet je vriend het al?

Liefs,
    Duveldraakje

9. TKL

TKL Niet meer actief

Nou heb pas 4 maanden met mijn vriend en heb al een kindje van 4jaar... En ben alleenstaande moeder dus krijg het aan mijn hart als hij het niet wilt... Dan weet ik niet of ik dat weer zou kunnen nogmaals alleenstaande moeder van een jongen waar ik erg gek op ben maar die geen kind van mij wilt.. Dus is nog de vraag...
    Ik ben tegen weghalen van een kind want ben dankbaar dat ik ze uberhaupt kan krijgen... Dus afwachten maar....

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik zou gaan testen, misschien dat het nog wat vroeg is.. maar je kan het altijd proberen, misschien dat je dan duidelijkheid krijgt..
    Ben je de afgelopen periode de pil vergeten? of ben je ziek geweest? dit zijn dingen die de kans op een zwangerschap vergroten bij gebruik van de pil..
    Ik zou toch echt een testje wagen.. Succes!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou gewoon testen, en als de test negatief is over 2dagen weer een testje wagen.. En dan vrijdag anders nog een keer!

12. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je denkt begin april misschien zwanger te zijn geworden (omdat je maar heel even vloeide) moet je nu toch echt een positieve test hebben. Dit zou dan toch al de 2e maand worden! Hoef je niet voor te wachten tot je nieuwe NOD.

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik zou ook een testje wagen je kan het altijd proberen

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heb je inmiddels alweer getest? Ik hoop echt dat, mocht je zwanger zijn, je vriend er wel voor je is. Kan me goed voorstellen dat je niet nog eens alleen wil opvoeden.

Suc-6!

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina