Net een testje gedaan.... Maar helaas niks! Had t wel verwacht (toch wel te vroeg / of niet zwanger) Toch jammer X
Hey meiden @Mlien Nuchter blijven is absoluut belangrijk. Nu de ongi gewoon netjes doorzet, kom je met beide benen op de grond en ben ik ook van plan om de volgende kwaaltjes niet gelijk weg te schrijven als een mogelijke zwangerschap. Mijn lichaam was ook zo erg van streek maar de cyclus was redelijk netjes met 31 dagen. Ik ben benieuwd hoe jouw eerste cyclus afloopt. @FB1984 Ik ben benieuwd!! Heb je al een test gedaan? @Janneke Ik hoop dat het de volgende cyclus beter voelt inderdaad. Maar ben wel blij dat het voor een eerste 'ontpillingsmaand' los van de krampen, wel gelijk een redelijk mooie cyclus was. @Femsiejj Ik ben wel blij, ondanks de kwaaltjes van iedereen natuurlijk, dat meerdere mensen zich zo hebben gevoeld bij het ontpillen. En volhouden tot NOD begrijp ik wel, maar is soms wel erg lastig! @Fleurtjes Ik kom ook bij jullie kletsen. Leuk!
Ik ben 19 juli gestopt met de pil. vanaf 8 augustus kan ik testen... Spannend. Hoop dat het snel raak is. Het word voor ons de eerste.
@FB1984 Jammer! Maar het hoeft kan natuurlijk ook gewoon te vroeg geweest zijn. Nu maar wachten op NOD.. zucht, wachten is niet helemaal mijn ding. @Vrouw1985 Heel spannend! Stoppen met de pil en de maand erna is zo anders dan anders. Mijn lichaam reageerde best heftig op het ontpillen. Dan merk je dat je er toch wel mee bezig bent. Nog even wachten dus voor je. Voel jij iets raars?
Hebben jullie in de eerste ronde nadat je gestopt bent met de pil ook steeds zulke krampen in en rondom je baarmoeder? Word er nu zo langzaamaan wel helemaal gek van!
@ Sunnie: Wachten is ook zeker niet mijn ding, heb echt geen geduld haha... Er kwam helaas geen 2e streepje in beeld. Pas na half uurtje zag ik ineens een 2e lichte streepje, maar zal wel indrooglijntje zijn ofzo Ik wacht idd tot mn NOD, en anders daarna testje doen, probeer t nu weer zo lang mogelijk uit te stellen. Maar heb net weer wat leuks gekocht om mezelf weer op te vrolijken. Een leuk varkentje (spaarpotje) een zilveren en zacht roze.... Ze hadden helaas geen blauw. Dus mn dipje is weer weg eigenlijk Wanneer kan jij gaan testen X
Ik had ook zeker flinke krampen. Rond de eisprong was het zelfs zo erg dat ik met moeite recht kon staan. Na de eisprong trok het weer weg en tot aan ongi geen klachten meer. Waar ben jij in je cyclus? @FB1984 Gisteren brak mijn ongi in alle hevigheid toe. Dus testen zit er niet eens meer in. Wel jammer, maar op naar de volgende ronde dan maar. Ik ben wel blij dat de eerste cyclus redelijk regelmatig is verlopen. Los van de kwaaltjes. Goed geshopt, helpt ook altijd met alle dipjes.
Ik zit op dag 18 in mijn cyclus, in theorie zou ik de eisprong dus net gehad moeten hebben, maar het is niet zo dat ik hem gevoeld heb ofzo, behalve dan die kramp die continu aanwezig is. Maar we wachten vol geduld af, heb nu echt nog geen idee hoe lang deze cyclus gaat duren enzo!
Ik heb tot nu toe wel elke dag krampen en enorm gevoelige tepels vanaf eisprong... mja.. volgende week maandag als ik van 28 dagen uitga mn NOD... maar dat zegt natuurlijk niks in de eerste ronde na 'pil'stop!
FB1984 Geweldig, gefeliciteerd!!! Ik las het al bij een ander topic. Wat heerlijk meid. Mlien Die krampen had ik ook de eerste cyclus (het geeft hoop want cyclus 2 tot nu al stukken minder). Maar extra gevoelige tepels had ik niet.