WIE IN RONDE 8 ZWANGER, op zoek naar poitieve verhalen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door devil81, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo allemaal,

Ik zit inmiddels in ronde 8, en 9maanden verder, ik ben opzoek naar meiden die in ronde 8 toch zwanger zijn geworden!
    Heb afgelopen woensdag (13okt) een positieve ovulatietest gehad, en zit nu natuurlijk weer in een dipje, 'wel gelukt', 'nee toch niet', je raakt de hoop een beetje kwijt!
    Begrijp me niet verkeerd, want het is natuurlijk nog te overzien die tijd dat we bezig zijn, maar je begint te denken dat er iets mis is met je!!
    We gebruiken inmiddels al 5 ronde's ovulatietesten, dus hebben op de goede dagen gemeenschap gehad!!!

Oftewel, ik heb super veel behoefte aan positieve verhalen, haha!!!

30-43-32-42-31-31-35 ronde 8

2. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ja ik was in ronde 8 zwanger van mijn dochtertje.

In die maand waren er 2 dierbaren overleden en we waren er totaal niet mee bezig maar 2 keer sex gehad en zwanger!!

3. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Nou dat geeft de burger weer moed,

Ik wil er ook elke keer niet mee bezig zijn, was nu sinds januari sinds ik gestopt ben met de pil weer een beetje op de lijn gaan letten, wil 'ooit' mooi zwanger zijn, en die overtollige kilo's er weer af krijgen, dus dacht vorige ronde als ik ongi word ga ik lijnen en let ik even niet op zwanger worden, theoretisch best goed, maar in de praktijk gaat het net iets anders!!
    Mijn innesteling zou morgen ongeveer moeten gebeuren, dus een zenuwslopende tijd is weer begonnen!!!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik! :)

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja, goeie oproep....ik heb ook wel behoefte aan pos. verhalen!! Ik ben nog in ronde 8 maar alles wijst erop dat deze week ronde 9 aanbreekt want ik voel me kip-lekker en geen enkel signaal wijst op zwangerschap. ..zucht...

nog meer meiden met positief nieuws???

6. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Nana,

Ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n verhaal, n atuurlijk zijn er meiden die al veel langer bezig zijn, maar de twijfel om ooit zwanger te mogen worden word steeds groter, weet ook niet waarom!!!

Heb je wel goed geklust de afgelopen maand Nana??

Wij niet super, woensdag een positest, sévonds meteen geklust, donderdag test negatief, niet geklust, en was ook heel de week grieperig..., dus 1x klussen lijkt me niet voldoende!!!

7. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog eentje die in ronde 8 zwanger werd. En dat terwijl ik niet druk bezig was met klussen..

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    meid, ik babbel op dit forum mee met andere ''lotgenootjes'' (zie bij zwanger-worden clubs) en dat doet mij wel goed!!! Ik heb wel goed geklust en ik moet zeggen dat ik echt precies weet wanneer mijn ei valt (dankzij combinatie van ovu-test en temperatuur bijhouden). Dat maakt het nog extra frustrerend als het niet lukt. Herkenbaar??

Ow, wel balen dat je dit keer vanwege grieperig zijn niet zo goed kon klussen.....maar zeg nooit nooit.....(1x kan voldoende zijn!)

ik ga maar hard duimen voor ons; hoewel ik voor 99,9% zeker weet dat ik niet zwanger ben. Als dat wel zo is, dan is er echt een wereldwonder gebeurd!!!!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik kan je alleen maar super veel suc6 toewensen meis :)
    Er zijn meer meiden die in ronde 8 zwanger raken 9of in ieder geval voor dat ze een jaar bezig zijn) dan dat er meiden zijn die net als ik er langer dan een jaar over doen :)
    Ruim 80% is namelijk binnen een jaar zwanger!

Deel Deze Pagina