Hallo dames, Omdat ik niet een regelmatige cyclus heb (PCO, Clomid 150 mg) weet ik niet of ik nu overtijd ben. Volgens mijn gyn. heb ik een cyclus van 5 weken en precies vandaag ben ik 5 weken geleden voor het laatst onge geworden. Maar ik denk dat mijn eisprong eerder is geweest dan 14 dagen geleden. Kortom, onduidelijkheid 18 okt follikelmeting 2 eiblaasjes ( 19 en 22 mm ) 25 okt bloed prikken, positief, waarde 56 En nu nog niet onge... Wie weet wanneer ik overtijd zou moeten zijn en wanneer ik kan testen? Maar vooral of en wanneer is overtijd zou zijn... Liefs
Als je 18 oktber zulke eitjes heb gehad, dan springen ze over het algemeen met 24uur dus op 19 oktober. Dan zou je 14dgn later je NOD hebben en ben je dus een paar dgn overtijd Je zou een testje kunnen wagen...... succes ik hoop een dikke positieve test!
Bij ons is altijd verteld dat de bij 20mm gaan springen binnen 24uur en jij had er twee Ik acht de kans heel groot! Maar zelf als het iets langer had geduurt dan nog was je vermoedelijke NOD op 3november............ dus nog steeds overtijd dus
hhhmmm...dat klinkt hoopgevend Maar hoe kan het dan dat als ik indd een cyclus zou hebben van 5 weken vandaag mijn NOD zou moeten hebben? Omdat ik dus precies 5 weken geleden onge ben geworden...
Morgen kan het niet, zondag pas maar ik durf het ook niet. Ik wil graag nog een week ofzo wachten, als ik dan nog niet onge ben. Maar ik kan natuurlijk niet zo lang wachten maar durf het gewoon niet meer. Heb al zoveel teleurstellingen gehad, je wordt er op een gegeven moment een beetje terughoudend in
Ik ken het gevoel wel hoor Ikzelf maar je zou inderdaad een aantal dagen overtijd kunnen zijn dus je zou kunnen testen. Als je het vol kan houden kan je inderdaad wachten maarja wij kunnen niet in jou hoofdje kijken he Zit nu ook in dubio om te testen of niet echt een tweestrijd in mn hoofd
Dat kan ik mee voorstellen! Bij Megan heb ik een dag voor NOD wel getest omdat ik me erop wilde voorbereiden dat de IVF mislukt was.............en ik had een positieve test in mn handen.... Was zo onwerkelijk Ik ga voor je duimen hoor dat hij zondeag positief is xox
ja moeilijk is die tweestrijd he... aan de andere kant denk ik, als het negatief is weet je wel waar je aan toe bent ( weet dat het ook niet altijd wat zegt ) maar dan kan ik het voor mezelf misschien wel makkelijker "afsluiten" en vooruit gaan kijken naar de volgende ronde. Maar ja dit is allemaal zo makkelijk gezegd he.. Omdat ik nu niet huis ben kan ik sowieso niet testen, op zijn vroegst pas zondag. Dus zou het even moeten aankijken tot dan, want voor hetzelfde geld word ik morgen onge of zondag. Maar denk ook dat ik dan wel te laat ben. Ik wil gewoon graag weten of ik overtijd ben want dat zegt natuurlijk ook wel "iets",
dank je dank je! Ik hoop het natuurlijk zo! Gek he..dat jij eigenlijk ook iets wilde afsluiten en toen ineens posi wat je niet verwacht had zo te lezen...
Hebben ze in het ziekenhuis niet een datum mee gegeven waarop je een test zou mogen doen als je nog niet ongi bent?
nee want de uitslag van de bloedtest ( progesteronwaarde 56 ) is op mijn voicemail ingesproken omdat ik aan het werk was. Dus er werd gewoon gezegd, je hebt een eisprong gehad en we gaan gewoon eerst zo verder ( 150 mg Clomid ) en dat was alles
Mijn gyn heeft liever niet dat ik bel, als er wat is dan moet ik maar een afspraak maken en langs komen. Maar zit nu in het buitenland dus dat gaat lastig
ja miss wel maar mijn gyn. is niet zo meelevend. Zal wel zeggen, doe een test als je het niet laten kan. En als deze negatief is dan wacht je nog wat langer... Dus zal dat ( niet meelevende ) advies dan ook maar opvolgen
Hellooo... even een korte update.. Nog steeds niet onge geworden maar vanmiddag een test gedaan en omowit helaas Geen streepje te bespeuren Zal dan morgen of overmorgen wel onge worden Liefs