Heftige innestelling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hopenopwonder, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Hallo allemaal,

Tijd geleden dat ik hier was. Ik heb een vraagje en misschien dat ik de zoveelste ben, maar door de bomen zie ik het bos niet meer op internet. En dit is een fijn forum, omdat iedereen normaal antwoord geeft (in tegenstelling tot andere fora).

Mijn vriend en ik hebben "het" gedaan op de goede dag dat ik positieve ovulatietest had. Nu een week later heb ik heftige maagkrampen gehad en mijn tijd vooral doorgebracht op het toilet. 2x overgeven en diarree (sorry).
    Nu voel ik mij wel redelijk weer okay. Alleen erg moe, maar dat kan komen omdat alle energie eruit is (kreeg vannacht wel trek ik augurk met palingworst... heb er vanochtend 2 op :))

Nu vraag ik mij af of er vrouwen zijn geweest die een heftige innesteling hebben gehad?!
    Mijn vraag is: Bestaat dit en kan dit?
    Zelf ben ik bang dat het weer niet raak is helaas, maar ik vraag mij gewoon af of het kan en bestaat.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het raak is, maar er heerst ook een hardnekkig buikvirus.
    Dat zou je toiletbezoek kunnen verklaren....(hier namelijk ook veel last van gehad)

3. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Ja en dat besef ik ook heel goed dat er veel zieken zijn...

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Op hoeveel dagen na je vermoedelijke eisprong zit je nu? En hoeveel dagen na je eisprong dacht je deze innesteling te hebben?

Het erge is toch afwachten.. Je zou ongeveer 2 weken na je eisprong kunnen testen. Ik hoop het voor je!

5. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Ik zit nu 8 dagen na mijn eisprong. En na 6 dgn kreeg ik krampen. Moet deze week ongi worden. Ben erg bang dat dit ook gaat gebeuren helaas. Denk dat het gewoon een buikgriepje was.
    Spannende dagen dus....

6. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    hoi ik heb een vraag (weet niet of die hier helemaal past)
    ging net naar de wc.. moest mijn grote behoefte dat ging wel erg moeilijk .. ook een beetje diaree en daarbij was ook bloed.. dus ik veegde af en het leek alsof het uit mijn vagina kwam.. dus dacht oh een ongi maar ging daarnet weer naar de wc en toen had ik alleen maar slijm en een beetje bruinig/rozig kleurtje

weet iemand wat dit kan zijn?

xx

7. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    @suuzie: Ik hoop positief bericht voor jou!

8. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    @hopenopeenwonder

ik hoop het ook maar ben al vanaf 1 nov gestopt met pil.. dus een innestelbloeding zou wel laat zijn dan ??

pfff word er zo gek van he !!

9. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    haha...ken dat gevoel heel goed!

10. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    haha jij ook bezig ? zo ja welke ronde..

11. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Al langer gestopt, denk "officieel" vanaf maart 2010.

12. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Toelichting: Augustus 2009 al mee bezig, maar door wat omstandigheden tussendoor zijn we vanaf maart 2010 weer begonnen.

Deel Deze Pagina