Kun je echt pas vanaf de dag dat je NOD is testen? Ik heb vrijdag mijn NOD maar kan bijna niet wachten whahahah erg hoor...... Heeft 1 van jullie wel eens eerder getest?
Zelfs wel 3 dagen...! Kijk maar in mijn album, daar staat een striptest (de meest rechtse) en die is van 3 dagen vóór NOD.
Hoi Vallie, Nou ik zit nu ook te twijfelen, een testje te doen, en als ik dan dat antwoord van Piet zo lees....... maar ja, toch durf ik het weer niet. Schijtlijster ben ik! Kari
Joh, gewoon doen! Ik had nog een partij van die stripdingen liggen en die kosten nagenoeg niets, dus ik vond het ook niet erg om eens een keer extra te testen. Maar ik wist exact wanneer ik mijn ei had gehad en voelde me ook behoorlijk zwanger (was misschien wel wishfull thinking). TESTENNNNNNNN!
het gevaarlijke aan voor je NOD testen is dat de test positief kan aangeven terwijl je alsnog ongie wordt op de dag zelf... Zelf heb ik het ook gedaan hoor...elke maand weer!
IK moet morgen ongesteld worden dus ga als ik het niet wordt zaterdag testen.Dan is mijn man er ook bij en morgen voor het werk is niet zo leuk en zaterdag ben ik ook overtijd want ik wordt het altijd op vrijdag Spannend nog even een dag wachten. Zul je zien dat ik gewoon ongesteld wordt morgen
Haha we moeten het allebei morgen worden spannend he? Voel jij al wat of niks bijzonders? Vaak wil ik ook van alles voelen hoor hihi Ben benieuwd!
ik kon het niet laten vanmorgen....en je raad het natuurlijk al NEGATIEF! had zo gehoopt dat het raak zou zijn deze keer...maar helaas...het kan natuurlijk nog...maar ga er niet meer teveel vanuit! hoop dat het voor jullie dat het wel gaat lukken...succes liefs relinda
oh wat balen meid,maar je kunt te vroeg zijn hé heef het nog niet op hoor!|Wacht gewoon even af of je morgen ongi wordt en zo niet kun je zaterdag nog testen. Succes en ik duim!
Hey Vallie, A.s. zaterdag is officieel mijn ongi, maar ik ben nog nooit op tijd geweest, altijd 1 of 2 dagen te vroeg. Dus verwacht ik het vandaag of morgen.... Aankomend weekend kan ik helaas niet testen (balen! ) ik ben een weekendje met wat dames in Maastricht, en zij weten nergens van, dus mocht ik niet ongi zijn, dan doe ik na het weekend een test. Ik had deze cyclus voor het eerst geen ongi-krampen na mijn eisprong en zaterdagochtend werd ik wakker van een pijnlijke tepel. Mijn rechterborst is sindsdien erg gevoelig, maar het is alleen rechts dus dat vind ik een beetje vreemd. Ik heb mijn hele leven nog geen seconde last van mijn borsten gehad, vandaar dat het vreemd is. Nu heb ik wel een griepje gehad vorige week, dus kan het misschien ook daar van komen. Jij symptonen? *Narnia, gefeliciteerd! Dus die borsten........ Hee Relin, jammer hoor! Ik baal echt voor je! Weet zo goed wat het is, iedere keer die teleursteling.... Kari
Relin, wat voor test had je dan? Misschien heb je een gevoelige test en ben je even iets te vroeg...... Ik duim nog steeds voor je hoor! Liefs Kari
oh dat is dan idd balen dat je niet kunt testen.Wel gezellig dat je weg gaat maar jammer hihi...... Ik heb net getest kon niet wachten maar helaas NEGATIEF
hoi vallie, ik heb met de zwangerschap van mijn dochter (3 jr terug) een test gedaan op de dag dat ik NOD had (zou hebben), die was negatief. 1 week later weer getest en die was positief. Dit was bij mijn zoons net zo, dus als ik jou was zou ik gewoon een paar dagen wachten. Is heel lastig, weet ik, want ik wacht ook tot ik ga testen. Succes, en ik duim voor je. groetnis, Jikke
Ik was eigenlijk ook te snel heb morgen pas mijn NOD kan gewoon ongi worden maar kon gewoon niet wachtenWeet wel dat ik dat voortaan toch doe.Maar ik hoop dat je gelijk hebt.Ik zou het zo leuk vinden er zit nog een heel verhaal achter dat ik zo hoop dat het deze maand raak is. Mijn beste vriendin gaat namelijk in november volgend jaar emigreren en trouwen in Egypthe en ik zou zo graag willen dat ze nog bij mijn zwangerschap mag zijn en dan kan ik ook naar de bruiloft.. maar ja je kunt het niet plannen...........
Jeetje balen Vallie....... Ik stond eigenlijk net op het punt een test te doen, mijn vriendin had ik net aan de telefoon en zij spoorde mij aan om het gewoon te doen. Maar nu lees ik jouw verhaal weer en denk ik dat ik toch maar even moet wachten. GRRRRRRRRRRRRRRRRR.... Heb je verder nog ergens last van dan? Kari
ja best wel balen.Ja ik heb alles nog zere borsten steekjes door buik en zweverig gevoel maar nog niet die buikpijn van:er komt een ongesteldheid aan.Maar ja of ik wordt gewoon ongesteld of ik heb te vroeg getest kan heel goed. Als ik jou was zou ik wachten tot je echt overtijd bent.....nu is mijn hoop weg en die heb jij nog,maar ja ik praatte voor het testen ook anders haha soms is de nieuwschierigheid te groot
ik heb een madcare test gebruikt... deze moet als het goed is toch al vier dag voor je NOD kunnen aangeven of je wel of niet zwanger bent...
die test ken ik niet waar heb je die gekocht dan? Of besteld? Soms kan het ook een week duren voordat je positief test hopelijk test je toch nog positief!