Sorry verkeerd geschreven, bedoelde Matcare. Heb deze besteld via internet. Zijn niet duur in ieder geval!
ik test ook niet zo vaak hoor...haha het is trouwens doorgezet ben ongesteld geworden...dus hoef ook niet meer te testen succes verder...ik begin weer opnieuw liefs
Balen Relin! Maargoed, je eitje gaat nu alweer groeien Ik heb ook nog een test liggen van Matcare, ook via internet. Maar ik heb me voorgenomen nog even te wachten, ik verwacht mijn ongi vandaag of morgen. (Maar liever niet ! ) Kari
ik test ook niet zo vaak hoor...haha het is trouwens doorgezet ben ongesteld geworden...dus hoef ook niet meer te testen succes verder...ik begin weer opnieuw liefs[/quote:157mwh09] Wat balen johVolgende ronde beter!
Hey Vallie, En en en? Al nieuws? Hier nog niks. Ook nog niet getest. Hou er toch wel ernstig rekening mee bij mezelf dat mijn ongi vandaag gaat komen. Hou me even op de hoogte goed? Helaas kan ik het weekend niet reageren omdat ik een weekendje weg ben. Succes he, hopelijk na het weekend goed nieuws! Kari
Heel fijn weekend Kari! en zal duimen dat je ongi bij jou niet gaat komen... Ik hoor het wel! Liefs Relin
Hey Relin, Helaas, mijn ongi net geconstateerd! Baaaaaaaaaaaaaaaaaaalen! Op naar de volgende ronde! Kari
Wat balen joh!Succes volgende ronde En ik wacht nog heb wel ongi buikpijn maar nog geen ongesteldheid errug spannend wordt het altijd op de dag af dus ben benieuwd verwacht het wel,maar je weet nooit Fijn weekend relin!
hey vallie, dank je heb een goed weekend gehad hoor, jij ook? zie aan je cyclusbanner dat je toch ook doorgezet is, jammer hoor... nou op naar 2007! laten we hopen dat we die goed beginnen! liefs relin
Ja klopt helaasJa laat 2007 maar goed voor ons beginnen!En ik heb ook goed weekend gehad lekker rustig!
Hey Relin, Ik zie dat we weer gelijk opgaan. Grappig! Zou toch leuk zijn als we Anno 2006 nog zwanger kunnen worden....! Kari
jikki, dus er is nog hoop. ik had zondag getest(4 dagen overtijd) en de test was negatief. Ben nu aan het wachten en hoop een week later positief resultaat te hebben. ben wel bang teleurgesteld te worden. gr. annelie
Hey Kari, Dat zou zeker leuk zijn, laten we hopen dat 2007 een mooi begint krijgt voor ons ( en alle andere natuurlijk ook)! Duurt alleen zolang voordat we weer mogen testen! Liefs Relin