wie heeft er enig idee wat de volgende stap is als clomid niet helpt???

Discussion in 'Zwanger worden' started by riniti, Feb 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    goedemiddag dames,

ik heb PCOS en gebruik clomid, nu heb ik begrepen dat je dit maar 6 maanden mag gebruiken.... de eerste ronde is al verloren gegaan...heb nu een hogere dosis clomid, maar zit nu al te denken... als het nog niet genoeg is en ik nog een keer moet verhogen ben ik al op de helft van het aantal maanden hoe lang je clomid mag gebruiken!
    heeft er hier iemand ervaring met niet vruchtbaar worden van clomid en zo ja, wat gaat er dan gebeuren?? krijg je dan een andere behandeling of moet je het weer zonder proberen?? of misschien wachten totdat je weer clomid mag gebruiken?? ben er gewoon even nieuwsgierig naar!
    alvast bedankt....

liefs riniti

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. FvEs

FvEs Actief lid

Jan 20, 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik zit nu in de 6e ronde en mag hierna nog 3x. Wij hebben over 2 weken de intake voor KIE... Omdat ik dus nog maar 3x mag en we wat meer kans hebben om zwanger te raken met KIE. Maar bij een vriendin van mij hielp Clomid niet, en die moest daarna over op hormoonspuiten.. Maar dat was al direct, omdat Clomid in de 1e maand al niet hielp... Anders eens navragen bij je gyn?

4. riniti

riniti Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,589
    0
    36
    hey kitty,

thanks, probeer ook positief te blijven hoor, wie weet komt het deze ronde wel goed, maar ben ook wel benieuwd wat me te wachten staat als dat na zoveel maanden nog niet zo is....
    we zien het wel, begin inmiddels aardig verslaafd aan dit forum te worden ook al weet ik half niet hoe het werkt ;) maar daar was je al achter hihi,
    'spreek' je snel weer,

doei doei

5. riniti

riniti Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,589
    0
    36
    hoi hoi,

bedankt voor je reactie, jeetje wel vervelend dat je nog maar 3 keer clomid mag gebruiken, legt er allemaal denk ik wel een beetje druk op denk ik zo, wat is KIE precies??
    ja, ik vraag het idd volgende keer bij de gyn. eens na
    meid, succes met zwanger worden en ik hoop dat het lukt binnen de clomid rondes!

liefs riniti

6. FvEs

FvEs Actief lid

Jan 20, 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja er ligt zeker een druk op, maar die ligt er al een tijdje. Met KIE wordt Kunstmatige Inseminatie met Eigen zaad bedoeld. Ik denk dat het voor ons IUI gaat worden, wat betekent dat ik een aantal keer naar het ziekenhuis moet voor een echo. Op de dag dat mijn eitje gaat springen moet mijn man 's morgens zaad inleveren. De goede cellen worden daaruit gehaald en bij mij ingespoten. En dan afwachten of het dus raak is... Erg spannend, over 2 weken het intake gesprek dus dan hoop ik wat meer te horen. Bovenstaand is wat ik op Internet heb gelezen..
    Lief dat je hoopt dat ik snel zwanger word, dat hoop ik ook echt voor jou!

Liefs

Share This Page