clearblue digitale test vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavanjill, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hallo!

ik heb een nogal 'late' eisprong elke keer.. niet rond de 14 dagen maar 2/3 dagen later of soms nog later. mijn cyclus is 28dagen. elke keer 28 trouwens. wijkt nooit af.

nu heb ik deze ronde ook weer de clearblue test gedaan. ben zaterdag begonnen. tot nu toe geen glimlachend gezichtje helaas. maar als ik hem er uit haalden en naar de streepjes keek zag ik maandag een licht streepje, dinsdag een donkerder streepje en gisteren helemaal niets. maar de test heeft niet gereageerd alsof ik een eisprong zou hebben... ik snap er helemaal niets van.
    Gelukkig maandag en gisteravond geklust voor de zekerheid.
    wie heeft dit ook weleens gehad? dinsdagavond heb ik ook de bekende pijn in de buik gehad zoals ik elke eisprong heb maar de test gaf dus niets aan maar het streepje was wel (licht) aanwezig.

(maandag was dag 15 en dinsdag dag 16)
    ik test in de avond. kan het zo zijn dat ik misschien te veel heb gedronken die dag en dat hij daarom voor de uitslag niet goed genoeg zichtbaar was???

hopelijk is het toch raak, en anders gaan we door naar de volgende ronde. dan heb ik deze testen op , welke raden jullie mij aan? ik hoor goeie verhalen over die van zwanger & kids.

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    niemand?

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik heb ook digitale cb testen gebruikt en zag ook bij het uitnemen van de test per dag een streepje donkerder worden, maar nooit gezien dat er ineens geen streep meer was, sorry. Klinkt als een fout uitgevoerde test? Ik zou zeggen: vreemde zaak maar maak je er niet al te druk om. Je hebt een zeer regelmatige cyclus en daarbij nog het geluk dat je je eisprong blijkbaar voelt, heb ik niet. En goed geklust, dus gewoon maar weer afwachten... succes!

4. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    thanks betties!

Deel Deze Pagina